دانلود ترجمه مقاله معرفی مصرف کننده ویژه
ترجمه فارسی مقاله معرفی مصرف کننده ویژه
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Introducing the super consumer |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : معرفی مصرف کننده ویژه |
هدف این مطالعه پیشنهاد یک دیدگاه جدید در خصوص طبقه بندی یا تقسیم مصرف کنندگان توسط توصیف اقلیت آن هاست، افرادی که به طور منحصر توسط سطوح بالای جستجوی وضعیت، شناسایی نام تجاری و مادیگرایی تهییج شده اند. این تقسیم پذیری افراد را “مصرف کننده ویژه” می نامیم. داده ها از نظرسنجی آنلاین ۳۵۱ مصرف کننده آمریکایی نشات می گیرد. تحلیل خوشه ای با استفاده از این سه متغیر به عنوان معیار یک راه حل دو خوشه ای ایجاد کرد.
مقایسه ی امتیازات میانگین بین این دو گروه مصرف کننده در مورد مقیاس های بازار، میزان مصرف، سن و جنسیت نشان داد که مصرف کنندگان ویژه به طور معناداری بیشتر در مورد بازار خبره هستند، مکررا خرید می کنند و بیشتر از دیگر مصرف کنندگان خرج می کنند. مصرف کنندگان ویژه از لحاظ سنی جوان تر بوده اند اما تفاوت جنسیتی بین این دو گروه وجود نداشت. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Introducing the super consumer |
The purpose of this study is to propose a new perspective on classifying or segmenting consumers by describing a minority of them who are uniquely motivated by high levels of status seeking, brand identification, and materialism. We term this segment of individuals “super consumers.” The data came from an online survey of 351 adult US consumers. A cluster analysis using these three variables as criteria produced a two-cluster solution.
Comparing mean scores between these two groups of consumers on measures of market mavenism, shopping frequency, amount of spending, age, and gender showed that the super consumers were significantly more likely to be market mavens, to shop more frequently, and to spend more than the other consumers were. The super consumers were younger in age as well, but there were no gender differences between the two groups. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: معرفی مصرف کننده ویژه |
|
عنوان انگلیسی: Introducing the super consumer |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۶ |
سال انتشار : 2016 | نشریه: وایلی –Wiley |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8620 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 581.67Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار |
|
مجله: مجله رفتار مصرف کننده – Journal of Consumer Behaviour | |
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشگاه ایالتی فلوریدا، ایالات متحده آمریکا |
|
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Introducing the super consumer |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.