ترجمهترجمه مقالات برق

دانلود ترجمه مقاله نصب خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل

ترجمه مقاله نصب خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل

نصب خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله نصب خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله نصب خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل ” بدین شرح است:

نصب خازن های شنت در سیستم های توزیع مستلزم قرار دادن بهینه  و اندازه است. بیشتر هارمونیک ها به سیستم های توزیع تزریق شده است .اضافه کردن خازن های شنت ممکن است.منجر به اغتشاش سطوح بالا خط شود. مشکل قرار دادن خازن و به اندازه کردن یک ,مشکل غیر خطی  بهینه سازی است، با جایابی و توان نامی در خازن های شنت مقادیر گسسته می شوند. هدف به حداقل رساندن هزینه کل از لحاظ اتلاف توان حقیقی ان هم از خازن های شنت در حین عملیات جبران کننده و محدودیت های کیفیت توان است.این مقاله برای حل این مشکل بهینه سازی با استفاده از ازدحام ذرات را پیشنهاد می کند(PSO). یک روش گسسته ازPSO  ترکیب شده با یک توزیع شعاعی الگوریتم جریان قدرت  (RDPF) به صورت یک الگوریتم هایبرید PSOاست .(HPSO) قبلا به کار گرفته شده استبه عنوان یک بهینه ساز جهانی برای پیدا کردن راه حل بهینه جهانی، در حالی که اخیرا برای محاسبه تابع هدف و برای بررسی محدودیت های ولتاژ باس استفاده شده است.شامل وجود هارمونیک ها، توسعه HPSOبا یک الگوریتم جریان توان هارمونیک یکپارچه شده است. (HPF)
پیشنهاد(HPSO-HPF ) مبتنی بر  روشی تست شده در IEEE13باسسیستم توزع شعاعی است. (۱۳-Bus-RDS) یافته ها به وضوح ضرورت شامل هارمونیکها در قرار دادن خازن بهینه و اندازه برای جلوگیری از هر گونه مشکلات احتمالی وابسته به هارمونیک ها را ثابت می کند.
 واژهای کلیدی –هارمونیک ها, ازدحام ذرات,خازن های شنت.
I.مقدمه:
خازن های شنت معمولا در سیستم های توزیع به منظور کاهش تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ، و آزادسازی ظرفیت سیستم استفاده می شود.دستیابی به مزایای این چنینی در میان مزایای دیگر تا حد زیادی در مورد چگونگی  این خازن های شنت بهینه نصب شده بستگی دارد. مطالعات نشان داده اند.که حدود ۱۳٪ از توان تولید شده به عنوان مصرف در سطح توزیع اتلاف می شود. علاوه بر این، با مصرف بارها، پروفیل ولتاژ تمایل به افت می کند همراه توزیع  سوخت در زیر محدودیت ها عامل قابل قبولی است. همراه با تلفات توان و افت ولتاژ، رشد فزاینده ای در برق تقاضا نیاز به ارتقاء زیرساخت های  سیستم های توزیع شده است. خازن های شنت می توانند کمک بزرگی در افزایش عملکرد سیستم های توزیع کنند سیستم های توزیع ذاتا به چند دلیل مجزا نامتعادل هستند.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Optimal Capacitor Placement and Sizing in Unbalanced Distribution Systems With Harmonics Consideration Using Particle Swarm Optimization
عنوان فارسی مقاله: قرار دادن خازن بهینه و اندازه در سیستم های توزیع نامتعادل با بررسی هارمونیک با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۳

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا