ترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات کامپیوتر

دانلود ترجمه مقاله توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت

ترجمه فارسی مقاله توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت

مقاله ترجمه شده توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت مربوط به رشته کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات و درباره مهندسی الگوریتم ها و محاسبات و مدیریت سیستم های اطلاعات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Resolution Recommendation for Event Tickets in Service Management

خرید ترجمه فارسی مقاله توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت
در سال های اخیر، فراهم آورندگان خدمات IT به سرعت به مدل تحویل خدمات خودکار دست یافته اند. سیستم های نظارت خدمات طوری طراحی شده اند که به صورت فعالانه وقوع ایونت را جمع آوری کنند و آن را هشدار دهند و زمانی که لازم است به صورت خودکار ticket های رویداد را ایجاد کنند. ایونت های مکرر منجر به ایجاد ticket های مشابه می شود که به نوبه ی خود تعداد زیادی از تصمیم گیری های مشکل مکرر را داراست که احتمالا در ticket های پیشین یافت می شود. در این مقاله، با استفاده از شباهت های بین ایونت و تصمیم گیری های تاریخی ایونت های مشابه، تکنیک هایی برای توصیه ی تصمیم گیری مناسب برای ایونت های ورودی توسعه می دهیم.

بر اساس الگوریتم سنتی نزدیک ترین همسایه k، الگوریتم های پیشنهادیمان مثبت های کاذبی را که اغلب توسط سیستم های نظارتی ایجاد می شوند در نظر می گیرند. یک اخطار اضافی در الگوریتم ها قرار گرفته است تا تعداد تصمیم گیری های گمراه کننده در نتایج توصیه شده را کنترل کند. علاوه بر این، از آنجاییکه اثربخشی الگوریتم نزدیک ترین همسایه k به شدت بر مقیاس های شباهت نفهته متکی است، دو رویکرد دیگر پیشنهاد می کنیم تا به طور قابل توجهی توصیه مان با توجه به ارتباط تصمیم گیری بهبود بخشد. یک رویکرد از ویژگی های در سطح موضوع استفاده می کند تا اطلاعات تصمیم گیری را در مقیاس شباهت ادغام کند، و دیگری از یادگیری متریک برای دانستن مقیاس شباهت موثر تر استفاده می کند. ارزیابی های تجربی گسترده بر سه مجموعه داده های ticket نشان دهنده ی اثربخشی و کارایی روش های پیشنهادیمان است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Resolution Recommendation for Event Tickets in Service Management
 In recent years, IT service providers have rapidly achieved an automated service delivery model. Software monitoring systems are designed to actively collect and signal event occurrences and, when necessary, automatically generate incident tickets. Repeating events generate similar tickets, which in turn have a vast number of repeated problem resolutions likely to be found in earlier tickets. In our work, we develop techniques to recommend appropriate resolution for incoming events by making use of similarities between the events and historical resolutions of similar events.

Built on the traditional K Nearest Neighbor algorithm, our proposed algorithms take into account false positives often generated by monitoring systems. An additional penalty is incorporated into the algorithms to control the number of misleading resolutions in the recommendation results. Moreover, as the effectiveness of the K Nearest Neighbor algorithm heavily relies on the underlying similarity measurement, we proposed two other approaches to significantly improve our recommendation with respect to resolution relevance. One approach uses topic-level features to incorporate resolution information into the similarity measurement; and the other uses metric learning to learn a more effective similarity measure. Extensive empirical evaluations on three ticket data sets demonstrate the effectiveness and efficiency of our proposed methods.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: توصیه تصمیم گیری برای ایونت تیکت (event ticket) در مدیریت خدمات
عنوان انگلیسی:  Resolution Recommendation for Event Tickets in Service Management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  14 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 35
سال انتشار : 2016 نشریه:   آی تریپل ای – IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8626 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.20Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی الگوریتم ها و محاسبات و مدیریت سیستم های اطلاعات
مجله: یافته ها در زمینه شبکه و مدیریت خدمات – Transactions on Network and Service Management
دانشگاه: دانشکده علوم کامپیوتر، دانشگاه بین المللی فلوریدا، میامی، فلوریدا
کلمات کلیدی:  مدیریت خدمات IT، سیستم توصیه گر، نزدیک ترین همسایه k، تخصیص پنهانی دیریکله، یادگیری متریک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Resolution Recommendation for Event Tickets in Service Management

خرید ترجمه فارسی مقاله توصیه تصمیم گیری در مدیریت خدمات برای ایونت تیکت

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات کامپیوتر با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی کامپیوتر

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا