ترجمه مقالات مدیریتترجمه مقالات مهندسی صنایع

دانلود ترجمه مقاله حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز

ترجمه فارسی مقاله حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز

مقاله ترجمه شده حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز مربوط به رشته مدیریت و مهندسی صنایع و درباره لجستیک و زنجیره تامین، بهینه سازی سیستم ها و مدیریت استراتژیک می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of customer relational governance in environmental and economic performance improvement through green supply chain management

خرید ترجمه فارسی مقاله حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز
 کنترل رسمی از سوی مشتریان از طریق عقد قرارداد و نظارت مستلزم این است که شرکت ها شیوه های مدیرت زنجیره تامین سبز را اجراء کنند(GSCM). کنترل غیررسمی حاکمیت رابطه ای مشتری (CRG) از حیث اعتماد و تعاون همچنین نقش مهمی را بازی می کند، اما چگونگی نحوه تاثیرات حاکمیت رابطه ای مشتری بر روی شرکت ها در دستیابی به عملکرد اقتصادی و محیطی از طریق شیوه های مدیریت زنجیره تامین به خوبی آشکار نیست.

به منظور بررسی و کاوش در نقش حاکمیت رابطه ای مشتری، این پژوهش یک مدل مفهومی را با چهار فرضیه به منظور پیشنهاد اثرات میانجیگری و تعدیلگری حاکمیت رابطه ای مشتری بر روی روابط بین دو شیوه مدیریت زنجیره تامین سبز(نوآوری سبز و خرید سبز) و عملکرد اقتصادی/ محیطی توسعه داده شده است. براساس ۳۳۳ پرسشنامه جمع آوری شده از شهرهای صادراتی معمولی در چین، دو فاکتور و مولفه حاکمیت رابطه ای مشتری یعنی «اعتماد و رابطه » و«تعاون و تعامل» شناسایی شد.

نتایج آماری بدست آمده از طریق تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی نشان داد که هر دو تاثیر میانجیگری و تعدیل کنندگی وجود دارد. حاکمیت رابطه ای مشتری به طور جزئی اثر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز بر روی عملکرد محیطی را تعدیل کند. به هرحال، اعتماد و رابطه برای نوآوری سبز در فراهم کردن عملکرد محیطی می تواند تعیین کننده باشد. اگر شرکت ها در صدد آن باشند تا عملکرد اقتصادی خود را از طریق خرید سبز بهبود شده است، آنها باید بین خود و مشتریانشان اعتماد و رابطه برقرار کنند.

درحالی، تعاون و تعامل با مشتری برای شرکت ها در دستیابی به عملکرد اقتصادی از طریق نوآوری سبز برای شرکت ها ضروری و حیاتی است. این پژوهش در تلاش است تا مطالعات پیشین کنترل مشتریان برای سنجش و بررسی نقش حاکمیت رابطه ای مشتری برای انجمن مدیریت زنجیره تامین سبز بهبود عملکرد را وسعت ببخشد. نتایج آماری، اثربخشی مکانیزم حاکمیت از دیدگاه رابطه با مشتری برای دستیابی به عملکرد اقتصادی و محیطی از طریق شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز را شناسایی کرد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The role of customer relational governance in environmental and economic performance improvement through green supply chain management
 The formal control from customers through contracts and monitoring requires companies to implement green supply chain management (GSCM) practices. The informal control of customer relational governance (CRG) in terms of trust and cooperation also plays a role but it is not clear how CRG affects companies in gaining environmental and economic performance through GSCM practices.

To explore the role of CRG, this paper develops a conceptual model with four hypotheses to propose moderation and mediation effects of CRG on the relationships between two GSCM practices (green innovation and green purchasing) and environmental/economic performance. Based on 333 questionnaires collected from a typical export-oriented city in China, two CRG factors are identified, they are, relationship & trust, and cooperation & reciprocity.

Statistic results through hierarchical regression analysis demonstrate that both moderation and mediation effects exist. CRG partially mediates the effect of GSCM practices on environmental performance. However, relationship & trust can be detrimental for green innovation to bring environmental performance. If companies aim to improve economic performance through green purchasing, they should establish relationship & trust with customers.

Meanwhile, cooperation & reciprocity with customers is needed for companies to gain economic performance through green innovation. This paper contributes to extend the previous studies of formal control from customers to examine the role of CRG for GSCM association of performance improvement. Statistic results identify effective governance mechanisms from the perspective of customer relations to achieve environmental and economic performance through GSCM practices.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: حاکمیت رابطه ای مشتری در محیط و بهبود عملکرد اقتصادی از طریق مدیریت زنجیره تامین سبز
عنوان انگلیسی:  The role of customer relational governance in environmental and economic performance improvement through green supply chain management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۹
سال انتشار : 2016 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6658 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.27Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: لجستیک و زنجیره تامین، بهینه سازی سیستم ها و مدیریت استراتژیک
مجله: مجله تولیدات پاک کننده – Journal of Cleaner Production
دانشگاه: کالج اقتصاد و مدیریت Antai، دانشگاه شانگهای جیائو تانگ، چین
کلمات کلیدی:  مدیریت زنجیره تامین سبز، حاکمیت رابطه ای مشتری، عملکرد محیطی، عملکرد اقتصادی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of customer relational governance in environmental and economic performance improvement through green supply chain management

خرید ترجمه فارسی مقاله حاکمیت ارتباطی مشتری و بهبود عملکرد اقتصادی از راه مدیریت زنجیره تامین سبز

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات مهندسی صنایع با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا