ترجمهترجمه مقالات زیست شناسی

دانلود ترجمه مقاله شاخصۀ بیان بافت پروتئین اتصال به اسیدچرب پیه دار جوجه

ترجمه مقاله شاخصۀ بیان بافت پروتئین اتصال به اسیدچرب پیه دار جوجه

اسیدچرب پیه دار جوجه

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی  ترجمه مقاله شاخصۀ بیان بافت پروتئین اتصال به اسیدچرب پیه دار جوجه اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله شاخصۀ بیان بافت پروتئین اتصال به اسیدچرب پیه دار جوجه ” بدین شرح است:

پروتئین های اتصال اسیدچرب به عنوان حاملان انتقال اسیدهای چرب محسوب می شوند و نقش مهمی در توسعۀ و ایجاد ویژگی های چاقی ایفا می کند. پروتئین متصل به اسیدچرب (پیه دار).پیه دار (A – FABP) یکی از اعضای این خانواده است. در مطالعۀ حاضر به تحلیل و بررسی شاخصۀ بیان بافت FABP جوجه و اختلاف بیان آن بین نرهای لاغر و چاق در بافت چرب شکمی پرداخته می شود، بدین ترتیب رابطۀ احتمالی بین بیان A – FABP و رشدونمو بافت چرب شکمی در جوجه آشکار گردد. اولاً، پروتئین فیوژن گلوتاتیون ۶ – ترانس فراز / A – FABP القا و خالص سازی شد و در نتیجه آنتی سرم حاوی آنتی بادی های پلی کلونال اختصاصی با کمک ایمن سازی عادات مادۀ سالم با استفاد از پروتئین فیوژن خالص سازی شده حاصل شد. دوماً، شاخصه و ویژگی بیان بافت A – FABP با کمک لکۀ وسترن بررسی شد. درنهایت، اختلاف بیان A – AFBP در بافت چرب شکمی بین نرهای چاق و لاغر به کمک روش های لکه گیری وسترن و real time transcription بررسی شد. نتایج نشان داد که A – AFBP در بافت چرب شکمی به طور خاص و قابل توجه بیان می شود و سطح بیان mRNA هفته ۲، ۳، ۴، ۶، ۷ و ۱۰ جوجه ها (P < 0/05) و سطح بیان پروتئین جوجه های نر چاق از جوجه های نر لاغر در سن ۶ و ۱۰ هفتگی (P < 0/05) کمتر بود. این نتایج حاکی از آن بود که A – AFBP جوجه می تواند با تغییر سطح بیان و آن بر رسوب چربی شکمی تأثیر بگذارد و مکانیسم احتمالی این گونه خواهد بود که سطح بیان بالای A – AFBP سرعت بالای لیپولیتی را القا می کند و بر همین اساس منجر به کاهش توسط چربی شکمی می گردد.
کلید واژه: پروتئین متصل به اسیدچرب پیه دار, شاخصۀ بیان, اختلاف بیان ,نرهای چاق و لاغر
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Tissue expression characterization of chicken adipocyte fatty acid-binding protein and its expression difference between fat and lean birds in abdominal fat tissue 1
عنوان فارسی مقاله: شاخصۀ بیان بافت پروتئین اتصال به اسیدچرب پیه دار جوجه و اختلاف بیان آن بین پرنده های چاق و لاغر در بافت چرب شکمی.
دسته: زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۹

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا