ترجمهترجمه مقالات برقترجمه مقالات کامپیوتر

دانلود ترجمه مقاله مشکلات پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی برای شرکت های الکترونیکی

ترجمه مقاله مشکلات پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی برای شرکت های الکترونیکی

نرم افزار مدیریت داراییدانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی  ترجمه مقاله مشکلات پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی برای شرکت های الکترونیکی اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  دانلود ترجمه مقاله مشکلات پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی برای شرکت های الکترونیکی  ” بدین شرح است:

در طی چند سال اخیر، بازار الکترونیک در اروپا به دلیل آزاد شدن این بازار ها ، تغییر پویایی های تولید انرژی و خصوصی سازی ساختاری، که منجر به تغییر وضعیت انرژی در اروپا نسبت به قبل شده است، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. کمیسیون اروپایی این انتظار را داشته که بازار داخلی اروپا باید به عنوان یکی از بازار هایی که هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشد، فعال باشد. تغییرات در این زمینه، با توجه به آزاد سازی بیشتر و رقابت این بازار ها با یک سری مشاغل مرتبط با انرژی عمده در اروپا در حال صورت گرفتن است. برای ایکه بتوان برای چنین تغییراتی آماده بود، نیاز است تا مشاغل بتوانند پروسه های شغلی خود را با استفاده از راه حل های ICT به عنوان یک فاکتور مهم مجدد طراحی کنند. در این مقاله، چالش های اصلی مرتبط با فاز پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی تحلیل خواهد شد. این چالش ها، با استفاده از مثالی از شرکت های الکترونیکی واقع در جمهوری استونی، با تخصص در زمینه ی شبکه ی انتقال و توزیع انرژی که نرم افزار مدیریت دارائی را در داخل پروژه ای تحت نام VHT پیاده سازی کرده اند، تحلیل خواهد شد. اولین فاز این پروژه ها، در اول ژوئن سال ۲۰۰۹ میلادی راه اندازی شد.
مقدمه
به منظور رقابت موفقیت آمیز در بازار انرژی امروزی، نیاز است تا سازمان ها به صورت همزمان، فعالیت های طراحی، تولید، توزیع، سرویس دهی و بازایابی مربوط به محصولات و سرویس های خود را برای مشتریان مجدد طراحی کنند. شرکت ها به دنبال راه حلی بوده تا بتوانند سرمایه ی کاری داخل زنجیره ی تأمین خود را کاهش دهند.
شدت، قابلیت مشاهده، مقیاس پذیری، نوآوری و هزینه، بر روی مزیت رقابتی سازمان هایی که کل دنیا را به عنوان بازار هدفشان میبینند تأثیر دارد. این تمرکز، نیاز به روش هوشمندانه برای کار داشته که نیاز برای دیجیتال سازی پروسه های آنها را ضروری میسازد. مشاغل بیشتر وابسته به سیستم های ICT هستند، بدین معنا که نیازمندی های ICT باید به صورت امروزی تری مورد بررسی قرار گیرد. در غیر اینصورت، یک ICT به عنوان گلوگاهی عمل کرده که باعث محدود شدن تغییرات شغلی میشود.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Asset Management Software Implementation Challenges for Electricity Companies
عنوان فارسی مقاله: پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارائی :چالش هایی برای شرکت های الکترونیکی
دسته: مهندسی کامپیوتر – مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۳

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا