استخدامدانلود رایگان

دانلود رایگان فرم خام رزومه برای کارجویان

دانلود رایگان فرم خام رزومه فارسی با فرمت word و قابل ویرایش جهت ارائه رزومه کاری

فرم خام رزومه برای کارجویان دانلود نمونه سوالات آزمون های استخدامی

 

 

رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است. این معرفینامه میتواند بصورت تایپ شده در حداکثر یک یا دو صفحه در قالب اوراق چاپ شده و یا نسخه الکترونیکی (غالباً فایلهای doc , pdf) از سوی کارجو به کارفرما ارائه گردد.

اگر بعنوان کارجو بدنبال کار هستید هوشیار باشید که ارائه رزومه فرصت مناسبی است برای عرضه و تبلیغ توانایی و مهارتهای شما به کارفرما. هدف نهایی رزومه اینست که ملاقات با کارفرما را برایتان تضمین نموده و در نهایت شما را به سوی میز مصاحبه هدایت نماید. به یاد داشته باشید که رزومه شما نماینده و معرف شما نزد کارفرمایی است که هنوز شما را ندیده و نمی شناسد. پس نحوه طراحی آن به گونه ای که معرف قابلیتها و شایستگی های شما باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که همیشه و در هر ارتباطی اولین برخورد نقش کلیدی و مؤثری در ادامه و بقاء رابطه ایفاء می نماید و رزومه شما اولین برخورد شما (هر چند غیر حضوری) با کارفرما بوده که نمایانگر شناخت یا تعبیر وی از قابلیتهای شما خواهد بود. لذا دقت داشته باشید که نوع انتخاب کلمات و ساختار جمله بندی شما در ذهن کارفرما می تواند بیانگر سطح دانش، تحصیلات و تجربیات اجتماعی شما باشد. رزومه تان باید شما را فردی مشتاق و همچنین تجربیات کاریتان را مرتبط و جذاب نشان دهد.

دانلود فرم خام روزمه نویسی شماره ۱

دانلود فرم خام روزمه نویسی شماره ۲

دانلود فرم خام روزمه نویسی شماره ۳

 

.

دانلود نمونه سوالات آزمون های استخدامی

—————–

مطالب مرتبط:

دانلود نمونه سوالات آزمون های استخدامی
دانلود سوالات استخدامی مصاحبه و گزینش – دانلود جزوه آنچه که در مصاحبه شغلی میپرسند؟
دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

.

فرم خام رزومه برای کارجویان, دانلود فرم خام رزومه کاری word, دانلود فرم خام رزومه کاری pdf, دانلود فرم خام رزومه کاری فارسی pdf, دانلود فرم خام رزومه کاری فارسی word, فرم خام رزومه pdf, دانلود فرم رزومه کاری pdf, دانلود فرم رزومه کاری word, دانلود فرم خام رزومه انگلیسی فرمت word

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا