دانلود رایگاندانلود رایگان پایان نامه

دانلود رایگان پایان نامه شبکه های ادهاک ad-hoc

پایان نامه شبکه های ادهاک ad-hoc

جهت اخذ مدرک کارشناسی

شبکه های ادهاک ad-hoc

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه شبکه های ادهاک ad-hoc ” بدین شرح است:

اصطلاح Ad hoc که از زبان لاتین گرفته شده است به‌معنای “برای کاربرد اختصاصی” است.این عبارت عموما در مورد راه ‌حلی استفاده می‌شود که برای حل یک مشکل خاص یا انجام وظیفه‌ای ویژه طراحی شده باشد و قابل تعمیم به‌صورت یک راه‌حل عمومی نباشد و امکان تطبیق دادن آن با مسایل دیگر وجود نداشته باشد. یک شبکه ادهاک، اتصالی است که تنها به‌مدت یک جلسه برقرار می‌شود و نیاز به ایستگاه پایه ندارد. در عوض، هر دستگاه متصل به شبکه، دیگر دستگاه‌های واقع در یک محدوده خاص را پیدا می‌کند و این دستگاه‌ها یک شبکه بین خود ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر دستگاه‌ها با ارسال پیام، گره‌های هدف را در خارج از محدوده تعریف شده جستجو می‌کنند. امکان برقراری ارتباط بین چندین گره مختلف وجود دارد. به این ترتیب، شبکه‌های ادهاک گوناگون به‌یکدیگر متصل می‌شوند. سپس پروتکل‌های مسیریابی، اتصالات پایداری را بین این گره‌ها ایجاد می‌کنند، حتی اگر گره‌ها متحرک باشند. از جمله کاربران شبکه‌های ادهاک می‌توان به پلی‌استیشن سونی اشاره کرد که از اتصالات ادهاک برای ایجاد شبکه بی‌سیم بین چند بازیکن (که همگی در یک بازی شرکت می‌کنند) اشاره کرد. پس از پایان بازی، اتصال بی‌سیم بین کاربران قطع می‌شود.

اصطلاحات مرتبط : امنیت شبکه های وایرلس, مسیریابی در شبکه ادهاک, الگوریتم های مسیریابییی بببیسیم, مسیریابی سلسله مراتبی, مسیریابی مسطح, معرفی شبکه ادهاک, انواع شبکه ادهاک, ادهاک بیسیم, مزایای شبکه ادهاک, معایب شبکه ادهاک, شعف امنیتی شبکه های حسگر بیسیم, مسیریابی پیشگیرانه, مسیریابی واکنش دار

————

مشخصات مقاله:

دسته: رشته مهندسی فناوری اطلاعات, رشته مهندسی کامپیوتر

عنوان پایان نامه :  پایان نامه شبکه های ادهاک ad-hoc

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

 

download-mihanhamkar-com

.جهت دانلود رایگان پایان نامه شبکه های ادهاک ad-hoc اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام با تشکر از مطالب مفیدتون. میخواستم فایل word پروژه شبکه های ادهاک را خریداری کنم.هزینش هرچقدر هم که باشه پرداخت میکنم. بایستی چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا