ترجمهترجمه مقالات اقتصاد

دانلود مقاله تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری

دانلود مقاله تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری

آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ ” بدین شرح است:

هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۸

.

 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۲۲۷۴۴۰۱ (۰۴۹۱)

۲۲۷۴۴۰۱ (۰۴۹۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا