پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعاتپایان نامه فنی مهندسی

دانلود پایان نامه فناوری تکنولوژی و ارتباط

پایان نامه فناوری تکنولوژی و ارتباط

جهت اخذ درجه کارشناسی

فناوری تکنولوژی و ارتباط

بخشی از فهرست مقاله:

فصل اول”طرح تحقیق”
بیان مسئله
اهداف و ضرورت این تحقیق
فصل دوم”ادبیات تحقیق”
چکیده
روندهای موجود در فناوری اطلاعات و ارتباطات
انفجارها و انقلاب های نوآوری
تحول اساسی
روندها در حوزه ی فناوری
روند یک
استفاده از اینترنت در سراسر جهان مستمرا” افزایش میابد
کسب و کار الکترونیکی آمده است تا برای همیشه بماند
تجارت الکترونیکی در سراسر جهان در حال رشد است
سایت های وبی کارکردی ضروری از کسب و کار محسوب می شوند
ارتباطات بی سیم به طور عمده ای افزایش خواهد یافت
یادگیری از راه دور، یک کارکرد کسب و کاری می شود
تقاضا برای افرادی که آموزش فنی دیده اند در سراسر جهان وجودخواهد داشت
روند دو
فناوری اطلاعات در حال تغییر دادن چگونگی ما است
فناوری اطلاعات در حلا متحول ساختن ارزش‌ها و زنگی‌های ما می‌باشد
فناوری اطلاعات در حال متحول ساختن شیوه‌ی انجام کسب و کار ما می‌باشد
فناوری اطلاعات در حال تغییر دادن چگونگی تولید ماست
فناوری اطلاعات در حال تغییر دادن چگونگی کشاورزی و دامداری‌ها می‌باشد

و…  جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”پایان نامه فناوری تکنولوژی و ارتباط  ” بدین شرح است:

.

روندهای موجود در فناوری‌ اطلاعات‌ و ارتباطات
آلوین و هایدی تافلر  در اثری که با عنوان ”خلق یک تمدن نوین“در سال ۱۹۹۵ منتشر نمودند, بیان می‌دارند که اقتصاد الکترونیکی نمادین, اساساً با اقتصاد صنعتی قرن نوزدهم و بیستم متفاوت است. آن‌ها معتقد به ظهور تحول عظیمی به سمت کارهای فکری هستند. برخلاف مشاغل سنتی, دیگر کارگران ”کارگران فکری“‌ای هستند که اطلاعات را تفسیر می‌کنند.
کشاورزان نیز برای محاسبه ترکیبات پرورش حبوبات, ترکیبات کود و میزان ورود مواد شیمیایی از کامپیوترها استفاده می‌نمایند. کارگران خط تولید هم برای مدیریت جوشکارهای روباتی یا مونتاژگران و جریان خط تولید, صفحه‌های نمایش و میزهای مراقبت را نظارت می‌کنند.
بانکداران برای مدل‌کردن بازارهای مالی از کامپیوترهای همراه‌شان یاری می‌گیرند. تعداد افرادی که به‌جای جابجا نمودن اشیاء فیزیکی, کارشان بکارگیری علائم و نمادها است درصد روبه‌رشدی از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند. در اصل تافلرها معتقدند کارگران دانشی جایگزین کارگران دستی می‌شوند.
تافلرها به‌وضوح تصریح می‌دارند که تغییرات ساختاری عمیقی در اقتصاد درحال‌ رخ‌ دادن است و اینکه فناوری اطلاعات تنها وسیله‌ای است که برای مدیریت تقاضاهای اقتصاد قرن بیست‌ویکم به آن نیازمندیم. این اقتصاد بسیار متنوع‌تر, سریع‌التغییرتر و پیچیده‌تر از اقتصاد سنتی است. این سطح بالاتر از تنوع, سرعت و پیچیدگی متناظراً نیازمند جهشی به سمت یکپارچگی پیشرفته‌تر است. در عوض, این تقاضاها به‌شدت سطوح پردازش دانش را ارتقا می‌دهند.
تافلرها به تقاضای درحال ‌رشد برای محصولاتی اشاره می‌کنند که به‌عنوان بخشی از سیستم‌هایی دیده می‌شوند که از همه‌سو در حال گسترش هستند. تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند که محصول از کجا می‌آید, چگونه ساخته شده است, چه فعالیت‌های برای نگهداری آن لازم است, و نیازمند چه خدمات پس از فروشی است.
در یک عصر قرن بیست ‌ویکمی از محصولات ساده‌ای که بخشی از سیستم‌های پیچیده هستند, از فناوری اطلاعات برای مدیریت سرعت و پیچیدگی سیستم‌ها استفاده می‌شود. فناوری‌های اطلاعات, مخابرات یا فناوری‌های ارتباطات, اصطلاحاتی هستند که اغلب به‌صورت قابل‌تعویض استفاده می‌شوند. این فناوری‌ها, ابزاری برای انتقال بلادرنگ متن, صدا و داده‌های ویدئویی در هر جای جهان فراهم می‌کنند. آن‌ها امکان ذخیره آسان داده‌ها را نیز فراهم می‌نمایند و امکان بازیابی داده‌ها را در هر زمانی, میسر می‌سازند. ما در اینجا از اصطلاح فناوری اطلاعات به جای دیگر تعابیر استفاده می‌کنیم.
انفجارها و انقلاب ای نوآوری
بروز تغییرات عمده در چگونگی گذران زندگی‌, هدایت کسب‌وکار, و تولید غذاها و کالاهایی که مصرف می‌کنیم, اصلاً مقوله‌ی جدیدی نیست. انفجارهای نوآوری که حدوداً هر ۵۵ سال یک‌بار اتفاق می‌افتند, باعث این‌گونه تغییرات می‌شوند. انفجار نوآوریِ دوره بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۱۰ میلادی, خودرو, هواپیما, چراغ‌های الکتریکی, تلگراف بی‌سیم, فیلم حلقوی, تصاویر متحرک و رادیو را به ارمغان آورد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان کامل: بررسی فناوری تکنولوژی و ارتباط
دسته: فناوری اطلاعات و ارتباطات
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۴۱
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا