دانلود پایان نامه مشتری مداری و CRM
پروژه مشتری مداری و CRM
جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از فهرست مقاله:
تعریف CRM
سابقه CRM
بازاریابی سنتی دیگر کارایی ندارد
مشتری محوری: نقطه شروع
سیکل دوره حیات ارتباط با مشتری
در زمینه بازاریابی
در زمینه فروش
در زمینه تجارت الکترونیکی
در زمینه خدمات ۱
CRM و بازاریابی الکترونیکی
PRM مکمل CRM
و … جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پروژه CRM و مشتری مداری ” بدین شرح است:
مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.
مشخصات مقاله:
.
————-
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.
برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.
در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :
شماره تماس:
۲۲۷۴۴۰۱ (۰۴۹۱)
۲۲۷۴۴۰۱ (۰۴۹۱)