ترجمهترجمه مقالات برق

دانلود ترجمه مقاله مدل چند کاره ذخیره سازی یونی- لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی

ترجمه مقاله مدل چند کاره ذخیره سازی یونی- لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی

.

.

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله مدل چند کاره ذخیره سازی یونی- لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی اینجا کلیک نمایید

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله مدل چند کاره ذخیره سازی یونی- لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی ” بدین شرح است:

حجم عظیمی از تحقیقات انجام شده در زمینه ی فتوولتاییک (انرژی الکتریکی حاصل از تابش نور) به گسترش ابداعات و خلاقیت ها در زمینه تکنولوژی مدل پایه اختصاص یافت است. اکنون کاربرد یک تابع ذخیره ساز انرژی بعنوان یک منبع تأمین توان الکتریکی غیر دائمی که بتواند بین بکارگیری منبع انرژی و تولید آن تعادل برقرار کند مدنظر است. یک سیستم فتوولتاییک در صورتی پدید می آید که تمام قسمت های تشکیل دهنده آن از جمله: صفحه خورشیدی، باتری، مبدل ها، بخش کنترلی الکتریکی و کابلها در یک مجموعه ی واحد کنار هم قرار بگیرند. تکنولوژی های متنوعی در زمینه ی باتری های بکار رفته در سیستم های فتوولتاییک فعلی وجود دارد که مشخصات شارژ و دشارژ مختص به خود را دارند. به نظر می رسد که تکنولوژی یون- لیتیوم به دلیل انرژی مفید بالا، چگالی انرژی زیاد، قابلیت شارژ کامل، طول عمر زیاد و منحنی توان خروجی استوانه ای یا منشوری، می تواند بهترین گزینه جهت طراحی باتری باشد. جهت بهینه سازی عملکرد باتری، شرایط گوناگونی مورد نیاز می باشد و با کنترل سیستم های زیرمجموعه، مجموعه مدل باتری و نیز ساختار پایه ای باتری، این بهینه سازی قابل دسترسی خواهد بود. سیستم مدیریت الکتریکی که در این مقاله ارائه گردیده، قصد دارد با مطرح نمودن پیشنهاداتی به بهینه نمودن عملکرد و نیز پروسه ی ساخت یک باتری کمک کند تا هم قابلیت اطمینان را در باتری بالا برده و هم هزینه ها را حداقل نماید. از سوی دیگر جهت رسیدن به یک سیستم مدیریت الکتریکی بهینه شده، بایستی مطالعاتی درباره ی الگوریتم توان بهینه ی شارژ و دشارژ در یک باتری یون- لیتیوم صورت پذیرد. این مقاله شکل جدیدی از یک مدل ترکیبی با چندین تابع مجتمع ساز را شرح داده و جهت نیل به این هدف از باتری یون-لیتیوم و الگوریتم های کنترلی جدید بهره گرفته است.
مقدمه:
مضمون تحقیقات ما یک پروژه ملی است که از ائتلاف دو آزمایشگاه محقق در زمینه انرژی خورشیدی , مصالح ذخیره انرژی و ساختار سیستم , و یک شرکت صنعتی متخصص در زمینه باتری ها  را تشکیل می شود. این پروژه به آژانس تحقیقات فرانسه (ANR) وابسته است . هدف کار ما این است که عملی بودن یک ایده جدید در زمینه سیستم های چند کاره ولتاژ نوری را نمایش دهیم . امروزه انرژی ولتاژ نوری (PV) سطح بالایی از امکانات رشد تکنیکی را دارد و دارای  راه حلهای جدیدی در قبال  مسئله مصرف کلی  انرژی می باشد .  به دلیل اینکه نیروی ولتاژ نوری در مبحثی درحال رشد سریع است, در نتیجه می تواند جهت استفاده در کاربرد های متفاوتی مورد بررسی قرار گیرد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: MULTIFUNCTIONALMODULE LITHIUM-IONSTORAGE AND PHOTOVOLTAlC CONVERSION OF SOLAR ENERGY
عنوان فارسی مقاله: مدل چند کاره ذخیره سازی یونی-لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا