ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله اثر پشتیبانی سازمانی برای مدیریت و موفقیت اجرای پروژه

ترجمه مقاله اثر پشتیبانی سازمانی برای مدیریت و موفقیت اجرای پروژه

ترجمه مقاله

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله اثر پشتیبانی سازمانی برای مدیریت و موفقیت اجرای پروژه اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله اثر پشتیبانی سازمانی برای مدیریت و موفقیت اجرای پروژه” بدین شرح است:

هدف مقاله ی کنونی، طرح اهمیت آموزش عملکرد پروژه، آموزش شغلی و انگیزش و ساختار سازمان پروژه در سازمان های غیر انتفاعی و ایجاد تاثیر آن بر تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. بدین منظور، ما پرسشنامه ای را طراحی نمودیم. نمونه شامل ۱۸۰ نفر پاسخگو می باشد که همه در موسسات بهداشت عمومی اسلوونی در سطح درجه دو فعالیت دارند. برای آزمون اهداف تحقیق، آمار توصیفی و مدل رگرسیون مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که متغیرهای مستقل در مدل رگرسیون مبین ۷۵٫۲% تغییر متغیر وابسته بودند که نشان دهنده تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. سطوح آموزش و آموزش شغلی و انگیزش مجریان پروژه به لحاظ آماری تاثیر بسزایی بر موفقیت تحقق پروژه داشته است. ساختار سازمان پروژه و جو سازمانی بر پیاده سازی موفق پروژه در موسسات بهداشت عمومی در سطح درجه دو تاثیری ندارند. ویژگی های شناخته شده محیط حمایتی و تاثیرشان بر پیاده سازی موفق یک پروژه در موسسات بهداشت عمومی، نتایج نظری و عملی را بوجود می آورند. نتایج این تحقیق برحسب یک محیط حمایتی مدیریت پروژه، برای طراحان نوآوری های فرایند کاری سودمند خواهد بود.
مقدمه
پروژه، بعنوان یک شیوه ی پیاده سازی فرایند کاری (شونبرگر و نود ، ۱۹۹۷؛ گایتر و فرازیر ، ۲۰۰۱؛ هایزر و رندر ، ۲۰۰۸)، عامل اصلی تاثیرگذار بر بقای سازمان و همینطور ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در بازار جامعه ی امروزی به شمار می آید. با استفاده از نتایج پروژه ها، سازمان ها فرایندهای جدید، کالاها و خدمات بهتر، ارزان تر و سریع تری را توسعه می دهند (فلاین و همکاران، ۱۹۹۷؛ آنتونچیچ و پرودان ، ۲۰۰۸؛ باوک، ۲۰۰۹). پروژه ها از نظر برآورده ساختن نیاز خریدارن و بهبود بهره وری و اثربخشی نیز دارای اهمیت هستند. اجرای موفق پروژه ها، مزیت رقابتی یک شرکت را در بازارهای محلی، منطقه ای و جهانی افزایش می دهد (فورسبرگ و دیگران ، ۲۰۰۰؛ پراهالاد و رامسوامی ، ۲۰۰۰؛ الپکن و دیگران ، ۲۰۱۰).
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Influence of different components of organizational support for project management on success of the project realization in institute of public health
عنوان فارسی مقاله: تاثیر مولفه های مختلف پشتیبانی سازمانی برای مدیریت پروژه در زمینه موفقیت اجرای پروژه در مؤسسات بهداشت عمومی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۵

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا