ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

ارزیابی تاثیر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات ” بدین شرح است:

هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.
طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است.
یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد.
مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است.
اصالت/ ارزش – در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم “انصاف” به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants
عنوان فارسی مقاله: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۲

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا