ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله اعتماد به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

ترجمه مقاله اعتماد به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

اعتماد به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله اعتماد به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری اینجا کلیک نمایید

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله اعتماد به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری ” بدین شرح است:

هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره ی برند و انتقاد های سازنده) میباشد.
طراحی/متودولوژی/روش: در این مقاله به منظور تست فرضیه های خود، ۲۰۰ کاربر زن آنلاین مربوط به انجمن یک برند تجاری ، مخصوصاٌ کاربران زنی که در انجمن های آنلاین این برند فعال بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و تحلیل های PLS بر روی آنها صورت گرفت.
یافته ها: نتایج پژوهش های ما ، یک مسیر مثبت قابل ملاحظه ای را نشان میدهد:
اطمینان به انجمن نام تجاری← تعهد انجمن نام تجاری← وابستگی به انجمن نام تجاری←تعهد انجمن نام تجاری←رفتارهای صادقانه ی نام تجاری
علاوه بر این، نشان داده شده است که تعهد  انجمن نام تجاری یک  نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
استلزامات عملی: اصولاٌ مدیران برند تجاری و عوامل تبلیغات و بازاریابی که استراتژی های بهبودی صداقت به مشتری را در نظر میگیرند، باید ارزش مدیریت یک انجمن آنلاین مربوط به برند تجاری خود را به خوبی درک کنند. یافته های این مطالعه حاکی از این است که باید روش های قابل ملاحظه ای برای افزایش رفتارهای صداقت برند تجاری ایجاد شود، مخصوصاٌ برای برند هایی که به دنبال گسترش نفوذ خود در بین بازارهای چینی مربوط به زنان هستند.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment
عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۱

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا