دانلود ترجمه مقاله شناسایی مصرف کننده به کمک برندهای فروشگاه
ترجمه فارسی مقاله شناسایی مصرف کننده به کمک برندهای فروشگاه
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Consumer identification with store brands |
خرید ترجمه فارسی مقاله شناسایی مصرف کننده به کمک برندهای فروشگاه |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : شناسایی مصرف کننده به کمک برندهای فروشگاه |
مدیریت خردهفروشی برندهای فروشگاهی (SBها) بر دستیابی به تعیین موقعیت ارزش و ایجاد ارتباط خرید هوشمند یا تخصصی متمرکز شده است. نتیجه این که مصرفکنندگان باهوش ارزش و متخصصان بازار، اهداف اصلی این برندها محسوب میشوند. این پژوهش، یک مدل نظری تخصصگرایی بازار و هوش ارزشی در تعیین مصرفکننده با استفاده از SBها را به شیوه تجربی پیشنهاد و بررسی میکند.
همچنین تحلیل چندگروهی را بر اساس گرایش مصرفکننده به وفاداری وی به برندی که خریداری میکند را نیز اجرا میکنیم. مصرفکنندگانی که به برند وفادار هستند به دلیل مزایای بالقوهای که در بلندمدت نشان میدهند یکی از بخشهای جذاب برای شرکتها هستند در حالی که مصرفکنندگانی که وفاداری کمتری به برند دارند میتوانند یکی از بخشهای جذاب برای مزایای بالقوه کوتاهمدت باشند. نتایج حاصل از این پژوهش، تفاوتهای بین این دو گروه را نشان می دهد. برای مصرفکنندگانی که به برند وفادار هستند این نتایج به دلیل مخالفت گستردهتر آنها با خطر عملیاتی بیشتر این برندها در مقایسه با برندهای تولیدکننده و نیز به دلیل اعتقاد راسخ آنها به نسبت بهتر قیمت-کیفیت SBها بر شناسایی دقیق با استفاده از SB در میان باهوشترین مصرفکنندگان ارزش تاکید دارد. در مصرفکنندگان دارای وفاداری کمتر به برند، شناسایی را با استفاده از SB در میان مصرفکنندگانی با بیشترین تخصصگرایی بازار به دست آوردیم که دلیل آن، درک بیشتر خرید هوشمند یا تخصصی این برندها است. مفاهیم گسترده مدیریت نیز در این پژوهش مورد بررسی قرار میگیرند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Consumer identification with store brands |
Retail management of store brands (SBs) has focused on achieving positioning in value and creating associations of smart or expert shopping. The result is that value-conscious consumers and market mavens are the main targets of these brands. This study proposes and contrasts empirically a theoretical model of the effect of market mavenism and value consciousness on consumer identification with SBs.
We also perform a multi-group analysis based on the consumer tendency to be loyal to the brands he or she buys. Consumers who are loyal to brands are very attractive segments for firms, due to the potential benefits these consumers represent in the long term, whereas consumers with little loyalty to brands can be an attractive segment for potential benefits in the short term. The results obtained in this study show differences between these two groups. For consumers who are loyal to brands, the results stress strong identification with the SB among the most value-conscious consumers, due fundamentally to their greater disagreement with the greater functional risk of these brands as compared to manufacturer brands and due to their greater conviction of the better price-quality ratio of SBs. In consumers with little brand loyalty, we find identification with the SB among the consumers with the greatest market mavenism, as a result of their greater perception of smart or expert shopping for these brands. Significant implications for management are derived from this study. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: شناسایی مصرف کننده با استفاه از برندهای فروشگاه: تفاوت بین مصرف کنندگان بر اساس وفاداری آنها به برند |
|
عنوان انگلیسی: Consumer identification with store brands: Differences between consumers according to their brand loyalty |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۳۵ |
سال انتشار : ۲۰۱۵ | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : ۱۵۵ | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.00Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و تحقیق در عملیات |
|
مجله: فصلنامه تحقیقات کسب و کار – Business Research Quarterl | |
دانشگاه: دانشکده امور مالی و بازاریابی، دانشکده مطالعات کسب و کار، دانشگاه اتونومو مادرید، اسپانیا |
|
کلمات کلیدی: برند فروشگاه، تخصصگرایی بازار، هوشیاری ارزش، ارزش درک شده، شناسایی برند | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Consumer identification with store brands |
خرید ترجمه فارسی مقاله شناسایی مصرف کننده به کمک برندهای فروشگاه |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.