ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی

ترجمه فارسی مقاله مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی

مقاله ترجمه شده مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، و مدیریت کسب و کار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Managing employee attention and internal branding

خرید ترجمه فارسی مقاله مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی
 ما با توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح فرآیندهایی که به موجب آن جهت گیری برند بر رفتار درون نقشی و فرانقشی برندسازی کارمندان از منظر دیدگاه مبتنی بر توجه تاثیر می گذارد، به بسط و گسترش ادبیات بازاریابی در زمینه برندسازی داخلی پرداختیم. نتایج یک نظرسنجی از ۳۱۴ سازمان غیر انتفاعی مستقر در بریتانیا نشان داد که جهت گیری برند منجر به توسعه مکانیزم های برندسازی داخلی گشته و این امر نیز به نوبه خود به پرورش رفتارهای درون نقشی برندسازی کارکنان می انجامد.

هم چنین ما دریافتیم مکانیزم های برندسازی داخلی در اثرات جهت گیری برند بر روی رفتار فرانقشی برندسازی کارکنان نیز دخالت دارند چرا که یک رابطه U شکل معکوس بین مکانیزم های برندسازی داخلی و رفتارهای فرانقشی برندسازی کارمندان وجود دارد. افزون بر این، نتایج ما نشان داد که رابطه U شکل معکوس بین مکانیزم های برندسازی داخلی و رفتارهای فرانقشی برندسازی کارکنان در هنگامی که ارتباطات بین‌بخشی قوی وجود دارد، به یک منحنی مقعر رو به بالا منجر می گردد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Managing employee attention and internal branding
 We extend the marketing literature on internal branding by developing a theoretical framework to explain the processes whereby brand orientation affects in- and extra-role employee brand-building behavior from the theoretical perspective of the attention-based view. The results of a survey of 314 UK-based nonprofit organizations show that brand orientation leads to the development of internal branding mechanisms, which in turn fosters in-role employee brand-building behaviors.

We also find that internal branding mechanisms mediate the effects of brand orientation on extra-role employee brand-building behavior, as there exists an inverted U-shaped relationship between internal branding mechanisms and extra-role employee brand-building behaviors. Furthermore, our result shows that the inverted U-shaped relationship between internal branding mechanisms and extra-role employee brand-building behaviors flips to a concave upward curve when strong interfunctional communications exist.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: مدیریت توجه کارکنان و برندسازی داخلی
عنوان انگلیسی:  Managing employee attention and internal branding
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۳۰
سال انتشار : 2017 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8401 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.17Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه Bath، کلورتون دان، انگلستان
کلمات کلیدی:  برندسازی داخلی (Internal branding)، جهت گیری برند (Brand orientation)، رفتارهای برندسازی کارمند (Employee brand-building behaviors)، دیدگاه مبتنی بر توجه (Attention-based view)، ارتباطات بین‌بخشی (Inter-functional communications)، سازمان غیرانتفاعی (Nonprofit organizations)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Managing employee attention and internal branding

خرید ترجمه فارسی مقاله مدیریت توجه کارکنان و نام تجاری داخلی

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا