ترجمه مقالات بانکداریترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران

ترجمه فارسی مقاله نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران

مقاله ترجمه شده نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران مربوط به رشته مدیریت و درباره بانکداری، تجارت الکترونیک و بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Word of Mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران
هدف: هدف این مقاله بررسی تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران است. این مقاله نگرش هایی در ضرایب تاثیرگذار بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران فراهم می سازد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد: بر اساس داده های مصرف کننده که از طریق نظرسنجی جمع آوری شده اند، مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به کار گرفته شد تا مدل تحقیقاتی را بیازماید.

یافته ها: نتایج نشان داد که «ارتباط کلامی» عامل عمده تاثیرگذار بر دیدگاه های کاربران نسبت به استفاده از بانکداری موبایلی است. تثیر مثبت ارتباط کلامی بر عوامل دیگر تاثیر گذار بر بانکداری موبایلی نیز تایید گردید.

محدودیت های تحقیق/مفاهیم: محدودیت های عمده این مقاله آن است که فقط به مطالعه کاربران اینترنت و غیرکاربران لحاظ نشده می پردازد.

ارزش/تازگی: چند عامل وجود دارد که به طور موثر بر اتخاذ بانکداری موبایلی اثر می گذارند. محققان زیادی درباره رابطه بین این پارامترها و تاثیر آنها بر یکدیگر کار نموده اند. به هر حال، هیچ کدام توجهی به تاثیر ارتبط کلامی اتخاذ بانکداری موبایلی ننموده اند. در این مقاله، برای بار نخست، عامل ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران به عنوان اثرگذاری عمده این اثر مطرح می گردد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Word of Mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran
 Purpose: The purpose of this paper is to explore word of mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran. This study provides insights into factors affecting the adoption of mobile banking in Iran.

Design/methodology/approach: Based on the consumer data collected through a survey, structural equations modeling and path analysis were employed to test the research model.

Findings: The results revealed that ‘‘Word of Mouth” was found to be the main factor affecting users attitudes toward the use of mobile banking. ‘‘Word of Mouth” positive impact on other factors affecting the adoption of mobile banking was also approved. Research limitations/implications: The major limitations of the paper is that it studies only the Internet users and non-users are not considered.

Originality/value: There are a number of factors efficiently on the adoption of mobile banking. Many researchers worked on the relationship between these parameters and their effect on each them. However, none have paid attention to the word of mouth impact of the adoption of mobile banking. In this study, for the first time, the word of mouth factor impact on the adoption of mobile banking in Iran is considered as the main contribution of the paper.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: تاثیر ارتباط کلامی بر اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران
عنوان انگلیسی:  Word of Mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۵
سال انتشار : 2016 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8370 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  878.92Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری ، تجارت الکترونیکی و بازاریابی
مجله:  اینفورماتیک ها و تله ماتیک ها – Telematics and Informatics
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران، ایران
کلمات کلیدی:  طرز تلقی، بانکداری موبایلی، اس.ایی.ام، تی.ای.ام، ارتباط کلامی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Word of Mouth impact on the adoption of mobile banking in Iran

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش ارتباط کلامی در اتخاذ بانکداری موبایلی در ایران

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود مقالات بانکداری با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا