دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله همسو سازی تکنیک های بازاریابی صنایع دستی ایران

دانلود رایگان مقاله همسو سازی تکنیک های بازاریابی صنایع دستی ایران با تکنیک های بازاریابی پست مدرن

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله بازاریابی

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله همسو سازی تکنیک های بازاریابی صنایع دستی ایران ” بدین شرح است:

در این مقاله سعی بر آن شده که با بررسی بازاریابی صنایع دستی ایران، بازاریابی مدرن و پست مدرن، راهکارهایی برای همسو کردن تکنیک های بازاریابی صنایع دستی ایران با تکنیک های بازاریابی پست مدرن ارائه شود تا در عرصه بازاریابی بر روح و اصالت صنایع دستی لطمه ای وارد نشود. در این پژوهش به بررسی مراحل تکوینی اصول بازاریابی، بازاریابی صنایع دستی ایران و چالش های آن، مقایسه گرایش های مدرن و پست مدرن بازاریابی پرداخته شد و پس از تجزیه و تحلیل اصول بازاریابی پست مدرن و اصول بازاریابی صنایع دستی ایران، راهکارهایی برای این همسو سازی ارائه شد.

تا کنون مقاله ای در مورد بازاریابی پست مدرن در صنایع دستی ایران و مشابه آن منتشر نشده  که ضرورت کار تحقیقاتی بیشتر را بر روی این موضوع نشان می دهد. طبق نتایج بدست آمده تمامی تکنیک های بازاریابی پست مدرن با فرهنگ ما همخوانی ندارند لذا امکان همسو سازی کامل این دو با هم وجود ندارد و فقط می توان از بازاریابی پست مدرن درس هایی برای بهبود صنایع دستی ایران گرفت. نوع تحقیق توصیفی و توسعه ای استراتژیک می باشد و روش تحقیق در این مقاله کتابخانه ای است و از منابعی چون کتب، مقالات، و منابع اینترنتی استفاده شده است.

واژگان کلیدی: هم سو سازی، صنایع دستی، بازاریابی صنایع دستی، بازاریابی مدرن، بازاریابی پست مدرن

————-

مشخصات مقاله:

دسته : بازاریابی

عنوان  : مقاله همسو سازی تکنیک های بازاریابی صنایع دستی ایران

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا