دانلود ترجمه مقاله عوامل پذیرش رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B
ترجمه فارسی مقاله عوامل پذیرش رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Determinants of social media adoption by B2B organizations |
خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل پذیرش رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : عوامل پذیرش رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B |
این بررسی در کمبودفعلی دانش در مورد پتانسیل رسانه اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در محیط های صنعتی مشارکت دارد و در این کار بر فاکتور هایی تمرکز می کند که پذیرش رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B را مشخص می سازد . مدل مفهومی که مدل پذیرش فناوری و تئوری منبع محور را سبب می گردد ، با استفاده از داده های کمیتی سازمان های B2B در انگلستان توسعه یافته و تست می گردد .
یافته ها نشان می دهند که سودمندی درک شده رسانه اجتماعی درون بافت های سازمانی B2B از طریق تصویر ، راحتی کاربرد و موانع درک شده مشخص می گردد . علاوه براین ، نتایج نشان می دهند که پذیرش رسانه اجتماعی به طور چشمگیری تحت تاثیر نواوری سازمانی و سودمندی درک شده می باشد. . معتدل کردن نقش نواوری سازمانی تست می گردد اما پشتیبانی مشاهده نمی گردد . یافته های صنعت بیشتر از طریق ۹ مصاحیه کیفیتی با مدیران ارشد B2B صحه گذاری می گردند که به سود اضافی و بینش های عمیق درون محرک های پذیرش رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B می انجامد . |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Determinants of social media adoption by B2B organizations |
This study contributes to the current dearth of knowledge on the potential of social media as a marketing tool in industrial settings, by focusing on factors that determine social media adoption by B2B organizations. A conceptual model, which draws on the technology acceptance model and resource-based theory, is developed and tested using quantitative data from B2B organizations in the UK.
Findings suggest that perceived usefulness of social media within B2B organizational contexts is determined by image, perceived ease of use and perceived barriers. Additionally, the results show that adoption of social media is significantly affected by organizational innovativeness and perceived usefulness. The moderating role of organizational innovativeness is also tested but no support is found. The findings of the study are further validated via nine qualitative interviews with B2B senior managers, yielding additional interesting and in-depth insights into the drivers of social media adoption by B2B organizations. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B |
|
عنوان انگلیسی: Determinants of social media adoption by B2B organizations |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۳۳ |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7998 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 885.40Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش |
|
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی – Industrial Marketing Management | |
دانشگاه: کالج کینگ لندن، انگلستان |
|
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی، B2B، تصویب، مدل پذیرش فناوری، نظریه مبتنی بر منابع | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Determinants of social media adoption by B2B organizations |
خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل پذیرش رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.