دانلود ترجمه مقاله کنترل تعلیق فعال با پارامتر سیستم هیدرولیک
ترجمه فارسی مقاله کنترل تعلیق فعال با پارامتر سیستم هیدرولیک
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : کنترل تعلیق فعال با پارامتر سیستم هیدرولیک |
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است که از حرکت محرک به سمت جلو مشکلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد. از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیک است. ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل کنترل LQg و تعلیق استراتژی کنترل LQg آورده شده است .
نتیجه گیری این است که تعلیق فعال کنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد. |
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System |
The disadvantage that ordinary active suspension model is in low accuracy and practicability which is caused by the neglect of actuator motion is brought forth through analyzing the assemble of active suspension. The model including hydraulic system parameters is obtained through building the active suspension hydraulic system model. The weighting coefficient matrix of car body acceleration, suspension deflection, and tyre displacement is determined through analyzing the principle of LQG control and the active suspension LQG control strategy is brought out.
The conclusion that active suspension promote more control stability and riding comfort than passive suspension and PID control is made by simulation and comparing with passive suspension and active suspension PID control. The force output amplitude performance of the LQG control is better than the PID control which can be get from the force signals. |
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: تحقیقات در استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیک |
|
عنوان انگلیسی: Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۲ |
سال انتشار : ۲۰۱۳ | نشریه : آی تریپل ای – IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4156 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.28Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی سیستم تعلیق، ترمز و فرمان ، ساخت و تولید، مکانیک خودرو و مکاترونیک | |
مجله: چهارمین کنگره سراسری سیستم های هوشمند | |
دانشگاه: دانشکده خودرو، دانشگاه Chang’an، چین |
|
کلمات کلیدی: تعلیق فعال، مدل سیستم هیدرولیک، معادله واحد، کنترلLQg، شبیه سازی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |