بانک موضوعات پایان نامه

موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته تجارت الکترونیک

موضوع پایان نامه ، پروژه و پروپوزال در مورد تجارت الکترونیک

آموزش های نگارش پایان نامه

 بانک دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود پایان نامه و مقاله در مورد تجارت الکترونیک

 

  • نقش بازاریابی درون سازمانی در بهبود و توسعه سازمان‌های با تکنولولژی برتر ( مورد: سازمان انرژی اتمی ایران)
  • بررسی تاثیر اخبار بر قیمت نفت رویکرد متن کاوی
  • ارزیابی میزان آمادگی الکترونیکی در شرکتهای تجارت بنگاه به مشتری در ایران (مورد کاری: شرکتهای انتشاراتی)
  • مدل فرایند بین‌المللی شدن: مورد کاوی شرکت‌های صادراتی سیم و کابل ایران
  • تمام چکیده های تجارت الکترونیک
  • سنجش میزان بلوغ سیستم های هوش تجاری در صنعت بانکداری ایران
  • نگرش کارکنان بانکها نسبت به پیاده سازی بانکداری الکترونیک،بررسی تطبیقی بین بانکهای دولتی و خصوصی
  • ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل تاثیر گذار بر خرید اینترنتی در ایران و اولویت بندی آنها
  • بررسی نحوه تاثیر گذاری ابعاد مختلف مدل گرون روز بر رضایت مشتری در خدمات هتل داری استان تهران
  • مدلی برای حضور موفق شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی در بازارهای بین المللی
  • تمایل به کارگیری از سیستمهای رزرو صندلی نزد مسافران هوایی ایران
  •  استراتژی قیمت گذاری خدمات هتل داری در ایران. مطالعه هتل استقلال تهران
  •  آمادگی پذیرش سلف سرویس مبتنی بر فناوری. مطالعه موردی در خصوص ارائه سرویس پذیرش خودکار مسافر در فرودگاه برای صنعت هوایی ایران
  •  کیفیت سرویس دهی، رضایت مشتری، تجربه مشتری و رفتار مشتری در خرده فروشان ایرانی مطالعه موردی فرش فروشی شرکت فرش و گلیم در ایران
  •  اندازه گیری فرآیندگری تاثیر فناوری اطلاعات برمیزان عملکرد شرکت‌های پخش و از منظر زیر ساخت‌های سازمانی
  •  شناسایی عوامل موثر بر کیفیت وبگاههای تجاری بنگاه به مشتری در ایران با استفاده از نظریه فازی (موردکاوی: کتابفروشیهای الکترونیکی)
  •  مطالعه رضایت مشتری در بازار B-to-B‎ با تاکید بر شرکتهای طراحی – مهندسی در ایران
  •  بررسی نگرش مشتری نسبت به استفاده از مدل سه بعدی در صنعت ساختمان در ایران
  •  بررسی اقبال مشتریان موبایل نسبت به سرویس MMS‎ در ایران
  •  مدل‌سازی عدم اطمینان در آشکارسازی تغییرات بر مبنای طبقه بندی داده‌های ماهواره‌ای (منطقه مورد مطالعه: اصفهان)
  • ساده‌سازی فرآیند تامین تجهیزات از طریق تجارت الکترونیک در بازار B2B‎ ایران
  •  ارزیابی آمادگی الکترونیکی در صنعت خودروسازی ایران (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو)
  •  رابطه درک ارزشهای استراتژیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در بانکهای ایران
  •  موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک در ایران، مطالعه وزارت بازرگانی
  • بررسی استفاده شبکه‌ها برای حل مشکلات بازاریابی شرکت‌های صادراتی با اندازه کوچک و متوسط در ایران (مورد مطالعه صنایع غذایی)
  • اندازه‌گیری میزان آمادگی تکنولوژیک کارکنان، مورد شرکت چند ملیتی فعال در ایران
  • عوامل پذیرش سرویس‌های آنلاین(فروش آنلاین بلیط هواپیما ) از سوی کاربران ایرانی
  •  مدیریت سبد روابط، مورد کاوی بانکداری شرکتی
  •  پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان ایرانی
  •  ایجاد مدلی برای وفاداری مشتری در صنعت بانکداری ایران
  •  روش‌های کلی طراحی ماشین‌های حالت محدود شناخت الگو روی جریان داده‌های یک بعدی و دو بعدی
    واسطه‌گری، گروه‌بندی وبررسی قیمت در اینترنت
  •  نقش بازاریابی شبکه در توسعه تجارت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا:تحلیل دیدگاه مدیران
  • تاثیر بازارمداری بر عملکرد کسب و کار و پذیرش وب سایت در شرکتهای SME‎ ایرانی
  •  فرایند بین‌المللی شدن بنگاههای کسب و کار متوسط و کوچک ایرانی با تمرکز ویژه بر تجارت الکترونیک
  •  پیش بینی روند سهام با استفاده از مقالات خبری- مبتنی بر تکنیکهای متن کاوی
  •  تعریف و سنجش شاخصهای رضایتمندی مشتری (موردکاوی هواپیمایی ایران ایر)
  •  بررسی فاکتورهای تاثیرگذار در موفقیت روشهای بازاریابی بین بنگاهی در سطح بین المللی و از روی بستر اینترنت در صنعت نفت و گاز ایران.
  •  عوامل موثر در تشکیل وفاداری مشتریان الکترونیکی: مورد کاوی صنعت خرده فروشی
  • تقسیم بندی صنایع بزرگ در بازار جهانی اهل صنعت (تجارت الکترونیک)
  •  بررسی فاکتورهای موثر در گرایش مشتریان به سیستم پیشنهاد دهنده بانکی در ایران
  •  بررسی پذیرش اینترنت بر روی موبایل در ایران بر اساس مدل پذیرش بر مبنای ارزش
  • شبکه های همکاری: بررسی شبکه بنگاههای کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری نانو در ایران
  • تجارت الکترونیکی بین بنگاهی: مشخصه‌ها و پذیرش
  •  اهمیت کشور سازنده کالا در خریداری کالاهای صنعتی: مطالعه موردی در صنعت شیر آلات بخار ایران
  •  عوامل و کانالهای الکترونیکی بازاریابی WOM در صنعت توریسم ایران
  •  بررسی گرایش مشتریان در استفاده از خدمت بانکداری اینترنتی مطالعه موردی سه بانک دولتی ایران
  •  پذیرش خرده فروشی اینترنتی توسط شاغلین سازمان‌ها در ایران
  •  تاثیر بازاریابی رابطه با مشتری بر بازار: تحقیقی در بین شرکتهای ایرانی ارائه دهندهء عملکرد بازار خدمات مخابراتی
  •  بررسی برداشت مدیران کارخانه ها از یکپارجه سازی زنجیره تامین در ایران
  •  مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت توریسم ایران
  •  اندازه‌گیری کیفیت سرویس‌دهی در خطوط هوایی با استفاده از مدل ( SERVQUAL‎ مورد کاوی هواپیمایی آسمان)
  •  ارزیابی و تجزیه و تحلیل رضایتمندی مصرف کنندگان گاز خانگی در شهر تهران
  •  تاثیر کیفیت وب سایتها بر رضایت مشتریان (مطالعه وب سایت کتابفروشیهای الکترونیکی ایران)
  •  پیش بینی رویگردانی مشتری در شرکت های سرویس دهنده تلفن همراه
  •  پذیرش تجارت از طریق موبایل در ایران
  •  تاثیر آمادگی بستر الکترونیکی نهادهای دولتی بر روی موفقیت تجارت الکترونیکی در ایران (تحلیلی موردی بر سازمان آب و برق خوزستان وابسته به وزارت نیرو )
  • ارائه راهبردی رفتار خرید سازمانی مصرف کنندگان کابلهای صنعتی: مورد کاری صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران
  •  عوامل موثر در پذیرش سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان در سطح سازمانی در صنعت کشتیرانی ایران
  • کشف و اندازه گیری فاکتورهای موثر بر موفقیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در ایران با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی: از دیدگاه راهبران وب سایت
  •  مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت توریسم ایران
  •  بررسی عوامل پذیرش خدمات پرداخت الکترونیکی توسط مشتریان ایرانی
  • بهبود مدل سودآوری در صنعت بیمه با در نظر گرفتن تورم: مورد کاوی بیمه اتومبیل در ایران
  • فاکتورهای موثر بر نام و نشان تجاری در صنعت تاسیسات مکانیکی در ایران
  •  بررسی استفاده شبکه‌ها برای حل مشکلات بازاریابی شرکت‌های صادراتی با اندازه کوچک و متوسط در ایران (مورد مطالعه صنایع غذایی)
  •  دلائل بازدارنده استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی در ایران، رویکردی یکپارچه بر پایه زنجیره های ابزار هدف و بخش‌بندی
  •  کاربرد شخصیت برند در صنعت خودرو: بررسی ابعاد شخصیت خودرو سمند
  •  شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با شهروند
  •  عوامل بر موثر بر یکپارچه‌سازی الکترونیکی فعالیت‌های تولیدکننده و مشتری – موردکاوی
  •  مدل ارزش دوره عمر مشتری در صنعت بانکداری ایران
  •  رضایت مشتری در کیفیت خدمات در خرده‌فروشیهای اینترنتی
  • ارزیابی استراتژیک حمایتهای ورزشی بعنوان ابزار ارتباط بازاریابی در صنعت الکترونیک ایران
  • جایگاه نسبی صنایع ایران در اینترنت: ارزیابی سایتهای اینترنتی تولید کنندگان لوازم خانگی با استفاده از روش Correspondence Analysis‎.
  •  اثر سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات بر بهره‌وری
  •  ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
  • تعیین عوامل موفقیت ایجاد و توسعه پارکهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT‎) در ایران
  •  تغییرات الگوهای رفتار مشتری با رویکردی براساس داده کاوی
  •  توسعه محصول جدید بر پایه مدیریت دانش مشتری
  •  سازگاری تجارت الکترونیک و عوامل موفقیت آن در بنگاه ای کوچک و متوسط در ایران

.

مطالب مرتبط:
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
روش ثبت پایان نامه در سایت ایران داک
روش جستجو پایان نامه و مقاله در سایت ایران داک
نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک و گزارش پیشینه پژوهش
راه حلی برای تکراری نبودن موضوع پایان نامه
دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش گام به گام نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه ( نمونه پایان نامه )
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
دانلود رایگان نمونه پاورپوینت آماده برای دفاع کارشناسی ارشد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا