بانک موضوعات پایان نامه
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته تجارت الکترونیک
موضوع پایان نامه ، پروژه و پروپوزال در مورد تجارت الکترونیک
بانک دانلود پایان نامه و پروژه |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
دانلود پایان نامه و مقاله در مورد تجارت الکترونیک |
- نقش بازاریابی درون سازمانی در بهبود و توسعه سازمانهای با تکنولولژی برتر ( مورد: سازمان انرژی اتمی ایران)
- بررسی تاثیر اخبار بر قیمت نفت رویکرد متن کاوی
- ارزیابی میزان آمادگی الکترونیکی در شرکتهای تجارت بنگاه به مشتری در ایران (مورد کاری: شرکتهای انتشاراتی)
- مدل فرایند بینالمللی شدن: مورد کاوی شرکتهای صادراتی سیم و کابل ایران
- تمام چکیده های تجارت الکترونیک
- سنجش میزان بلوغ سیستم های هوش تجاری در صنعت بانکداری ایران
- نگرش کارکنان بانکها نسبت به پیاده سازی بانکداری الکترونیک،بررسی تطبیقی بین بانکهای دولتی و خصوصی
- ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل تاثیر گذار بر خرید اینترنتی در ایران و اولویت بندی آنها
- بررسی نحوه تاثیر گذاری ابعاد مختلف مدل گرون روز بر رضایت مشتری در خدمات هتل داری استان تهران
- مدلی برای حضور موفق شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی در بازارهای بین المللی
- تمایل به کارگیری از سیستمهای رزرو صندلی نزد مسافران هوایی ایران
- استراتژی قیمت گذاری خدمات هتل داری در ایران. مطالعه هتل استقلال تهران
- آمادگی پذیرش سلف سرویس مبتنی بر فناوری. مطالعه موردی در خصوص ارائه سرویس پذیرش خودکار مسافر در فرودگاه برای صنعت هوایی ایران
- کیفیت سرویس دهی، رضایت مشتری، تجربه مشتری و رفتار مشتری در خرده فروشان ایرانی مطالعه موردی فرش فروشی شرکت فرش و گلیم در ایران
- اندازه گیری فرآیندگری تاثیر فناوری اطلاعات برمیزان عملکرد شرکتهای پخش و از منظر زیر ساختهای سازمانی
- شناسایی عوامل موثر بر کیفیت وبگاههای تجاری بنگاه به مشتری در ایران با استفاده از نظریه فازی (موردکاوی: کتابفروشیهای الکترونیکی)
- مطالعه رضایت مشتری در بازار B-to-B با تاکید بر شرکتهای طراحی – مهندسی در ایران
- بررسی نگرش مشتری نسبت به استفاده از مدل سه بعدی در صنعت ساختمان در ایران
- بررسی اقبال مشتریان موبایل نسبت به سرویس MMS در ایران
- مدلسازی عدم اطمینان در آشکارسازی تغییرات بر مبنای طبقه بندی دادههای ماهوارهای (منطقه مورد مطالعه: اصفهان)
- سادهسازی فرآیند تامین تجهیزات از طریق تجارت الکترونیک در بازار B2B ایران
- ارزیابی آمادگی الکترونیکی در صنعت خودروسازی ایران (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو)
- رابطه درک ارزشهای استراتژیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در بانکهای ایران
- موانع و راهکارهای پیادهسازی دولت الکترونیک در ایران، مطالعه وزارت بازرگانی
- بررسی استفاده شبکهها برای حل مشکلات بازاریابی شرکتهای صادراتی با اندازه کوچک و متوسط در ایران (مورد مطالعه صنایع غذایی)
- اندازهگیری میزان آمادگی تکنولوژیک کارکنان، مورد شرکت چند ملیتی فعال در ایران
- عوامل پذیرش سرویسهای آنلاین(فروش آنلاین بلیط هواپیما ) از سوی کاربران ایرانی
- مدیریت سبد روابط، مورد کاوی بانکداری شرکتی
- پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان ایرانی
- ایجاد مدلی برای وفاداری مشتری در صنعت بانکداری ایران
- روشهای کلی طراحی ماشینهای حالت محدود شناخت الگو روی جریان دادههای یک بعدی و دو بعدی
واسطهگری، گروهبندی وبررسی قیمت در اینترنت - نقش بازاریابی شبکه در توسعه تجارت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا:تحلیل دیدگاه مدیران
- تاثیر بازارمداری بر عملکرد کسب و کار و پذیرش وب سایت در شرکتهای SME ایرانی
- فرایند بینالمللی شدن بنگاههای کسب و کار متوسط و کوچک ایرانی با تمرکز ویژه بر تجارت الکترونیک
- پیش بینی روند سهام با استفاده از مقالات خبری- مبتنی بر تکنیکهای متن کاوی
- تعریف و سنجش شاخصهای رضایتمندی مشتری (موردکاوی هواپیمایی ایران ایر)
- بررسی فاکتورهای تاثیرگذار در موفقیت روشهای بازاریابی بین بنگاهی در سطح بین المللی و از روی بستر اینترنت در صنعت نفت و گاز ایران.
- عوامل موثر در تشکیل وفاداری مشتریان الکترونیکی: مورد کاوی صنعت خرده فروشی
- تقسیم بندی صنایع بزرگ در بازار جهانی اهل صنعت (تجارت الکترونیک)
- بررسی فاکتورهای موثر در گرایش مشتریان به سیستم پیشنهاد دهنده بانکی در ایران
- بررسی پذیرش اینترنت بر روی موبایل در ایران بر اساس مدل پذیرش بر مبنای ارزش
- شبکه های همکاری: بررسی شبکه بنگاههای کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری نانو در ایران
- تجارت الکترونیکی بین بنگاهی: مشخصهها و پذیرش
- اهمیت کشور سازنده کالا در خریداری کالاهای صنعتی: مطالعه موردی در صنعت شیر آلات بخار ایران
- عوامل و کانالهای الکترونیکی بازاریابی WOM در صنعت توریسم ایران
- بررسی گرایش مشتریان در استفاده از خدمت بانکداری اینترنتی مطالعه موردی سه بانک دولتی ایران
- پذیرش خرده فروشی اینترنتی توسط شاغلین سازمانها در ایران
- تاثیر بازاریابی رابطه با مشتری بر بازار: تحقیقی در بین شرکتهای ایرانی ارائه دهندهء عملکرد بازار خدمات مخابراتی
- بررسی برداشت مدیران کارخانه ها از یکپارجه سازی زنجیره تامین در ایران
- مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت توریسم ایران
- اندازهگیری کیفیت سرویسدهی در خطوط هوایی با استفاده از مدل ( SERVQUAL مورد کاوی هواپیمایی آسمان)
- ارزیابی و تجزیه و تحلیل رضایتمندی مصرف کنندگان گاز خانگی در شهر تهران
- تاثیر کیفیت وب سایتها بر رضایت مشتریان (مطالعه وب سایت کتابفروشیهای الکترونیکی ایران)
- پیش بینی رویگردانی مشتری در شرکت های سرویس دهنده تلفن همراه
- پذیرش تجارت از طریق موبایل در ایران
- تاثیر آمادگی بستر الکترونیکی نهادهای دولتی بر روی موفقیت تجارت الکترونیکی در ایران (تحلیلی موردی بر سازمان آب و برق خوزستان وابسته به وزارت نیرو )
- ارائه راهبردی رفتار خرید سازمانی مصرف کنندگان کابلهای صنعتی: مورد کاری صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران
- عوامل موثر در پذیرش سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان در سطح سازمانی در صنعت کشتیرانی ایران
- کشف و اندازه گیری فاکتورهای موثر بر موفقیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در ایران با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی: از دیدگاه راهبران وب سایت
- مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت توریسم ایران
- بررسی عوامل پذیرش خدمات پرداخت الکترونیکی توسط مشتریان ایرانی
- بهبود مدل سودآوری در صنعت بیمه با در نظر گرفتن تورم: مورد کاوی بیمه اتومبیل در ایران
- فاکتورهای موثر بر نام و نشان تجاری در صنعت تاسیسات مکانیکی در ایران
- بررسی استفاده شبکهها برای حل مشکلات بازاریابی شرکتهای صادراتی با اندازه کوچک و متوسط در ایران (مورد مطالعه صنایع غذایی)
- دلائل بازدارنده استفاده مشتریان از بانکداری اینترنتی در ایران، رویکردی یکپارچه بر پایه زنجیره های ابزار هدف و بخشبندی
- کاربرد شخصیت برند در صنعت خودرو: بررسی ابعاد شخصیت خودرو سمند
- شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با شهروند
- عوامل بر موثر بر یکپارچهسازی الکترونیکی فعالیتهای تولیدکننده و مشتری – موردکاوی
- مدل ارزش دوره عمر مشتری در صنعت بانکداری ایران
- رضایت مشتری در کیفیت خدمات در خردهفروشیهای اینترنتی
- ارزیابی استراتژیک حمایتهای ورزشی بعنوان ابزار ارتباط بازاریابی در صنعت الکترونیک ایران
- جایگاه نسبی صنایع ایران در اینترنت: ارزیابی سایتهای اینترنتی تولید کنندگان لوازم خانگی با استفاده از روش Correspondence Analysis.
- اثر سرمایهگذاری در فناوری اطلاعات بر بهرهوری
- ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
- تعیین عوامل موفقیت ایجاد و توسعه پارکهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ایران
- تغییرات الگوهای رفتار مشتری با رویکردی براساس داده کاوی
- توسعه محصول جدید بر پایه مدیریت دانش مشتری
- سازگاری تجارت الکترونیک و عوامل موفقیت آن در بنگاه ای کوچک و متوسط در ایران
.