پایان نامه فنی مهندسیپایان نامه مهندسی مکانیک

دانلود پایان نامه دینامیک سیالات در توربوماشین ها

پایان نامه دینامیک سیالات در توربوماشین ها

جهت اخذ درجه کارشناسی

دینامیک سیالات در توربوماشین ها

بخشی از فهرست مقاله:

فصل اول
۱-۱ دینامیک سیالات در توربوماشینها
۲-۱ مقدمه
۳-۱ ویژگیهای میدانهای جریان در توربوماشینها
۴-۱ ویژگیهای اساسی جریان
۵-۱ جریان در دستگاههای تراکمی
۶-۱ جریان در فن ها و کمپرسورهای محوری
۷- ۱جریان در کمپسورهای سانتریفیوژ
۸-۱ جریان در سیستمهای انبساطی
۹-۱ جریان در توربینهای محوری
۱۰-۱ جریان در توربینهای شعاعی
۱۱-۱ مدلسازی میدانهای جریان توربوماشینها
۱۲-۱ مراحل مختلف مدلسازی مرتبط با فرآیند طراحی
۱۳-۱ مدلسازی جریان برای پروسس طراحی ابتدائی
۱۴-۱ مدلسازی جریان برای پروسس طراحی جز به جز
۱۵-۱ قابلیتهای حیاتی برای تجهیزات آنالیز جریان در توربوماشینها
۱۶-۱ مدلسازی فیزیک جریان
۱۷-۱ معادلات حاکم و شرایط مرزی
۱۸-۱ مدلسازی اغتشاش وانتقال
۱۹-۱ تحلیل ناپایداری و اثر متقابل ردیف پره ها
۲۰-۱تکنیک های حل عددی
۲۱-۱ مدلسازی هندسی
۲۲-۱ عملکرد ابزار تحلیلی
۲۳-۱ ملاحظات مربوط به قبل و بعد از فرآیند
۲۴-۱ انتخاب ابزار تحلیلی
۲۵-۱ پیش بینی آینده
۲۶-۱ مسیرهای پیش رو در طراحی قطعه
۲۷-۱ مسیرهای پیش رو در قابلیتهای مدلسازی
۲۸-۱ خلاصه
فصل دوم ( آزمونهای کارآیی توربوماشین )
۲-۱- آزمونهای کارآیی آئرودینامیکی
۲-۱-۱- اهداف فصل
۲-۲- طرح کلی بخش
۲-۳- تست عملکرد اجزا
۲-۴- تأثیر خصوصیات عملکردی بر روی بازده
۲-۵- تست عملکرد توربو ماشینها
۲-۶- روش تحلیل تست
۲-۷- اطلاعات عملکردی مورد نیاز

و… جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه دینامیک سیالات در توربوماشین ها ” بدین شرح است:

در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.
بهبودهای چشمگیری که در کارایی حاصل خواهد شد، نتیجه ای از بکار بردن اجزایی است که دارای خواص آیرودینامیکی پیشرفته ای هستند. این اجزا دارای پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به انواع قبلی خود هستند که شامل درجه بالاتر سه بعدی بودن، هم در قطعه و هم در شکل مسیر جریان می باشد.
————-
مشخصات مقاله:
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: دینامیک سیالات و تست کارآیی در تربوماشین ها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۸۵
همراه با یک فایل پاورپوینت ۳۹ صفحه ای برای ارائه در کلاس
.
.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا