پایان نامه رشته مدیریتپایان نامه علوم انسانیپروژه مدیریت

دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

جهت اخذ درجه کارشناسی

مدیریت ارتباط با مشتری

بخشی از فهرست مقاله:

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM
۱-۱مقدمه :
۱-۲ ارزش :
۱-۳ ارزش از دیدگاه مشتری :
۱-۴ گروههای ارزش :
۱-۵ مدل های ارزش از دید مشتری :
* مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری
فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
۲-۱ مخاطبان هدف :
۲-۲ چشم انداز CRM : 13
▪ شبکه های اطلاعاتی
۲-۳ هدف از سنجش CRM :
۲-۴ پیچیدگی CRM : 25
فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
۳-۱ مشتری:
۳-۲ مشتری درون سازمانی:
۳-۳ رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی:
۳-۴ حمایت از مشتری:
۳-۵ ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری:
۳-۶ اهمیت روز افزون حمایت از مشتری:
۳-۷ نقش رقابت در جذب مشتری:
۳-۸ روشهای جذب مشتری:
۳-۹ ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری:
۳-۱۰ انواع برخورد با مشتری :
۳-۱۱ نقش کارکنان در رضایت مشتری:
۳-۱۲ نتیجه:
فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی
۴-۱ بازارها چگونه کار می‌کنند؟
۴-۲ سه گزینه :
۴-۳ استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات :
۴-۴ چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی :
۴-۵ نتیجه :
فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان

و… جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM  ” بدین شرح است:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶۰ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.
————-
مشخصات مقاله:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۶۷
.
.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا