ترجمهترجمه مقالات الکترونیکترجمه مقالات برق

دانلود ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند

ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند

.

.

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی دانلود ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند اینجا کلیک نمایید

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند ” بدین شرح است:

این مقاله کاربرد صحیح ماشینهای القایی را در مواردی که این ماشین ها با ولتاژ بالا و پایین نامتوازن تغذیه می شوند، بررسی می نماید. همچنین تفاوتهایی که بین تعاریف ولتاژ نامتوازن وجود دارد نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. راه کار اتخاذ شده، استفاده از کاهش نرخ توان NEMA برای ولتاژهای نامتوازن است که مبنایی برای در نظر گرفتن اثرات ولتاژهای بالا و پایین در محاسبات تلفات موتور می باشد.
واژگان شاخص- مدار معادل, توالی منفی, توالی مثبت, منابع نامتعادل.
I.مقدمه:
کاربرد صحیح موتورهای القایی در سیستم توان و در تامین نیازمندی های بار، موضوع علاقه مندیهای بسیاری بوده است  [۳]-[۱]. بسیاری از موتورهای صنعتی در آمریکا برای کار با ولتاژ ۴۶۰V طراحی شده اند در حالی که تاسیسات سیستم توزیع برای کار در ولتاژ ۴۸۰ طراحی شده اند.
اصلی که در اینجا مطرح است این است که افت ولتاژ کابل این امکان را فراهم خواهد نمود که ولتاژ مناسب ۴۶۰V در پایانه های (ترمینالهای) موتور به وجود آید. اندازه گیری ها نشان داده اندکه علی رغم افت ولتاژ کابل، ولتاژ موجود در ترمینال موتور در سیستم های صنعتی به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از ۴۶۰V است. در حالی که هنگامی که در سیستم های صنعتی و یا تجاری ضعیف سیستم بار زیادی را تحمل می نماید میزان ولتاژ می تواند از ولتاژ نامی نیز کمتر شود.
در کنار مساله ی ولتاژ بالا و پایین که در سیستم های قدرت وجود دارد، بار هرگز به صورت کامل متعادل نخواهد بود. معمولا، سطوح عدم توازن به اندازه ی کافی کوچک می باشد به گونه ای که عملکرد موتور را چندان تحت تاثیر قرار نمی دهند. با این وجود مواردی پیش می آید که می بایست سطح عدم توازن جهت عملکرد صحیح ماشین مدنظر قرار داده شود. این مساله با استفاده از تعریف عدم توازن و توسط NEMA مد نظر قرار داده شده است. تعریف عدم توازن استفاده شده متفاوت با آن چیزی است که در مجامع قدرت استفاده می شود. به علاوه، عدم توازن فرض می نماید که مقدار متوسط ولتاژ ۴۶۰V است در حالی که چنین مقداری به ندرت در عمل رخ می دهد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Dreating of induction Motors operating with a combination of unbalanced voltages and over or undervoltages
عنوان فارسی مقاله:  کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۵

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا