آموزش زبان انگلیسیدانلود کتاب

دانلود رایگان کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای آزمون تافل

کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای آزمون تافل

کتاب 400 کلمه ضروری برای آزمون تافل

 ۴۰۰Must-Have Words for the TOEFL

کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای آزمون تافل ، با نام لاتین ۴۰۰ Must have words for the TOEFL که توسط موسسه McGraw-Hill منتشر شده است یکی ازکتابهای مفید جهت تقویت دایره واژگان شما برای آمادگی آزمون تافل است. این کتاب به شما کمک می کند تا نمره بیشتری در تست تافل بگیرید و این کار را از طریق افزایش دایره لغات شما انجام می دهد. این کتاب برای تافل مبنی بر اینترنت یا Internet-based TOEFL طراحی شده است.

این کتاب به عنوان یک کتاب خودآموز طراحی شده است، به این معنی که می توانید آنرا به تنهایی استفاده کنید. هر فصل از این کتاب با لیستی از ۱۰ واژه هدف شروع می شود. بعد از آموزش این لغات ضروری تافل،  این لغات در جملات نمونه استفاده می شوند. توضیحاتی مبنی بر نحوه استفاده از این کلمات آورده می شود و اینکه این کلمات در مکالمات چطور استفاده می شوند.

 سپس این لغات در سه تمرین استفاده می شوند و در سوالهای آزمون تافل نشان داده می شوند. در پایان هر فصل یک پاسخنامه وجود دارد که می توانید صحت پاسخ های خود را در آنجا چک کنید.

این کتاب همچنین شامل بخشی به نام “شش نکته سریع برای موفقیت در تافل” می باشد که در آنها نکات اضافی مهمی درباره این آزمون قرار دارد.

  • بیش از ۱۵۰ فعالیت برای افزایش دایره لغات
  • استراتژی هایی برای کمک به آموزش نحوه استفاده از لغات جدید
  • توضیحات جامع درباره لغات، مترادف‌ها، عبارت‌ها، ریشه ها، پسوندها، پیشوندها و ….

 

.

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا