دانلود رایگان گزارش کارآموزی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران در ایستگاه مترو

دانلود رایگان گزارش کارآموزی عمران در ایستگاه مترو

 دانلود گزارش کارآموزی

 
فهرست :
مقدمه
مشخصات پروژه
مشخصات فنی پروژه
موقعیت و شرایط کارگاه
خاکبرداری
شاتکریت
عایق کاری
سازه نگهبان
سازه نگهبان شفت مرکزی
سازه نگهبان زیرزمینی
پی
دیوار
سقف
کرادر
گذارش کار کارگاه
مشکلات در حین کار
نتیجه گیری
 
————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی عمران در ایستگاه مترو ” بدین شرح است:

امروزه با گسترش شهرها و جمعیت مناطق شهری, مشکلات ناشی از ازدحام و تراکم افراد از یکطرف و نیاز به گسترش خدمات حمل و نقل ریلی از سوی دیگر سبب شده است تا استفاده از فضاهای زیرزمینی و خصوصاً مترو بعنوان یکی از گزینههای مناسب مطرح باشد.از مزایای قطار شهری (مترو) میتوان به حجم بالای جابجایی مسافر, عدم تداخل با سازهای سطحی و ترافیک شهری, عمر مفید نسبتاً بالای آن, ایمنی بسیار خوب سازه تونل در برابر زلزله و حوادث غیرمترقبه, کاهش آلودگی هوا, برقراری ارتباط مناسب و مستقیم بین مراکز مسکونی و مراکز کار و خرید, افزایش سرعت ترافیک روسطحی با کاهش تعداد سفرهای درون شهری و … اشاره نمود.

یکی از نشانه های پیشرفت هر کشوری توسعه خطوط حمل و نقل میباشد. در درون شهرها با توجه به ازدحام جمعیت و از آن مهمتر محدود بودن زمین قابل تردد باعث شد تا کارشناسان به فکر راه حلهایی برای حمل ونقل مردم انجام دهند. یکی از راه حل هایی که مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت استفاده از خطوط زیرزمینی یعنی مترو بود. به طور کل یکی از معیارهای پیشرفت و مقایسه هر کلان شهری در جهان خطوط حمل و نقل ریلی یعنی همان مترو میباشد.

امروزه در تمام نقاط جهان از فضای ایستگاه های مترو به عنوان یکی از مهمترین گذرگاه های عمومی برای ارائه خدمات و امر پیام رسانی فعالیت های بازرگانی و معرفی محصولات صنایع و بنگاه های خدمات رسانی به شیوه های مختلف استفاده مطلوب به عمل می آید و با توجه به پتانسیل های چشمگیر مترو نظیر حمل و نقل سبز، ایمن، سریع، … همراه با آرامش و توسعه روزافزون شبکه و افزایش تردد قطارها، میزان استقبال شهروندان از این شبکه رو به افزایش بوده و پیوسته از رشد چشمگیری برخوردار می باشد.

 

————-
مشخصات گزارش:
عنوان گزارش :گزارش کارآموزی عمران در ایستگاه مترو
قالب بندی :  pdf
قیمت : رایگان
 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا