اخبار دانشگاهی

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت ۹۴ دانشگاه آزاد

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت ۹۴ دانشگاه آزاد

.

مهلت ثبت نام آزمون های دانشگاه آزاد تمدید شد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون سراسری ۱۳۹۴دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ بهمن خبر داد.

به نقل از حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۴ سازمان سنجش آموزش کشور در رشته های متناسب با گروه آزمایشی امتحانی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل/دانشگاهی اقدام کنند.

تسهیلات لازم به منظور ویرایش رشته /محل های انتخابی متقاضیان تا پایان زمان ثبت نام فراهم است.


.

بهروز آشتیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری، ارشد و رشته های با آزمون سراسری سال ۹۴ این دانشگاه از ۴ بهمن آغاز می شود.

ثبت نام برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون سراسری سال ۹۴ دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ امروز در سایت این مرکز به نشانی www.azmoon.org  آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ این دانشگاه متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۴ سازمان سنجش آموزش کشور در رشته های متناسب با گروه آزمایشی امتحانی می توانند در تکمیل ظرفیت این دانشگاه شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند حداکثر ۲۰ رشته محل را انتخاب کنند و این درحالی است که تا پایان مهلت ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا