دانلود رایگان

آموزش بازکردن سیستم دانشگاهی گلستان در اندروید و ios

چگونه با گوشی وارد سایت گلستان شویم؟pnu-golestan

بروزرسانی :

هم اکنون شما بر هر سیستمی (کامپیوتر – لپ تاپ – تبلت – موبایل و …) و با هر مرورگری می توانید سایت گلستان را به راحتی باز کنید.

در حال حاضر سیستم گلستان از آدرس زیر با تمامی مرورگرها (حتی گوشی های تلفن همراه و تبلت ها) سازگار شده و نیاز به هیچ نرم افزار و روش خاصی نیست.

 

http://reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm

.

.

.


 

دانشگاهای مختلفی از جمله دانشگاه های پیام نور – تربیت مدرس – علم و فرهنگ – شهید بهشتی و … از سیستم جامع دانشگاهی گلستان استفاده می کنند.

همانطور که در جریان هستید سیستم دانشگاهی گلستان (سایت گلستان) که یکی از سیستم های آموزشی در اکثر دانشگاه های کشور می باشد ، فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) و آن هم فقط در کامپیوتر و یا لپ تاپ باز می شود.

حال در این قسمت شما را به صورت کامل و تصویری از اجرای مرورگر اینترنت اکپسلورر (IE) در اندروید و با نحوه باز کردن سایت گلستان – سیستم دانشگاهی گلستان در سیستم اندروید و ios آشنا خواهیم کرد.

نکته : دوستانی که تیک اینترنت اکسپلور براشون نمیاد و این بدلیل اینکه تو قسمت سایت ریموت که رفتید ان قسمتی که باید current region را روی حالت east us قرار بدین رو بیشتر گوشی ها نمایش نمیدن.برای حل این مشکل از طریق تبلت وارد سایت مورد نظر بشید ، همه تبلت ها اون گزینه رو نشون میدن و ایمیلتون رو حتما وارد کنید و وارد سایت بشین حالا طبق توضیحاتی که دانلود کردین برید قسمت ریموت میبینین که current region رو نمایش میده اون رو همونطور که گفته شده رو east us قرار بدین و آپدیت رو بزنین حالا برگردین به گوشی خودتون و طبق توضیحاتی که گفته شده برین جلو و میبینین که گزینه اینترنت اکسپلور اومده و الی آخر موفق باشین.

.

دانلود رایگان آموزش تصویری به صورت فایل PDF

.
دانلود رایگان نرم افزار اندروید آموزش بازکردن سیستم گلستان در موبایل با فرمت apk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا