دانلود ترجمه مقاله رفع ابهام آنالیز ابر دادهها در هوش تجاری با لنزهای آمیخته بازاریابی
ترجمه فارسی مقاله رفع ابهام آنالیز ابر دادهها در هوش تجاری با لنزهای آمیخته بازاریابی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : رفع ابهام آنالیز ابر دادهها در هوش تجاری با لنزهای آمیخته بازاریابی |
تحلیل ابر دادهها به عنوان فناوری مخرب استفاده شده است که هوش تجاری را تغییر شکل خواهد داد، هوش تجاری که دامنهای محسوب میشود که بر تحلیل داده برای دستیابی به بینشهای کسب و کار در تصمیمگیری بهتر مبتنی است.
در این اثر، با توجه به مقالات گذشته، چشمانداز تحلیل ابر دادهها را از طریق لنزهای چارچوب آمیخته بازاریابی بررسی میکنیم. ما منابع داده، روشها و برنامههای مرتبط را با توجه به پنج دیدگاه مهم بازاریابی یعنی، مردم، محصولات، مکان، قیمت و تبلیغات شناسایی میکنیم که اساس هوش بازاریابی را تشکیل میدهد. سپس به طور کلی به بحث در مورد موضوعات پژوهشی چالشی و جهتهای آتی پژوهش در تحلیل ابر دادهها و بازاریابی مرتبط با هوش تجاری میپردازیم. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Demystifying Big Data Analytics for Business Intelligence Through the Lens of Marketing Mix |
Big data analytics have been embraced as a disruptive technology that will reshape business intelligence, which is a domain that relies on data analytics to gain business insights for better decision-making.
Rooted in the recent literature, we investigate the landscape of big data analytics through the lens of a marketing mix framework in this paper. We identify the data sources, methods, and applications related to five important marketing perspectives, namely people, product, place, price, and promotion, that lay the foundation for marketing intelligence. We then discuss several challenging research issues and future directions of research in big data analytics and marketing related business intelligence in general. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: ابهام زدایی تحلیل ابر دادهها در هوش تجاری از طریق لنزهای آمیخته بازاریابی |
|
عنوان انگلیسی: Demystifying Big Data Analytics for Business Intelligence Through the Lens of Marketing Mix |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۲ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5251 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.45Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی |
|
مجله: تحقیقات داده های بزرگ | |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، غرب دانشگاه تگزاس |
|
کلمات کلیدی: تحلیل ابر دادهها، هوش تجاری، هوش بازاریابی، آمیخته بازاریابی، بررسی در مقایسه با دادههای رخدادنگاری | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.