ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر

ترجمه فارسی مقاله چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر

مقاله ترجمه شده چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی GREEN MARKETING: CHALLENGES AND STRATEGY IN THE CHANGING SCENARIO

خرید ترجمه فارسی مقاله چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر
عبارت بازاریابی سبز در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ بوجود آمد و در اوایل دهه ۱۹۸۰ در اروپا آغاز شد وقتی که پی برده شد که محصولات خاص برای محیط و جامعه زیان بخش هستند. در نتیجه انواع جدیدی از محصولات با نام محصولات سبز ساخته شدند که کمتر برای محیط زیان بخش بود. مطابق گفته پیتی، انقلاب بازاریابی سبز را میتوان به سه مرحله طبقه بندی کرد؛ مرحله اول بازاریابی سبز بوم شناختی نام گرفت که به حل مشکلات محیط از طریق ارائه راه حل کمک می کرد.

مرحله دوم بازاریابی سبز محیطی بود که تمرکز آن بر روی تکنولوژی تمیز بود که نیازمند طراحی محصولات ابتکاری جدیدی بود که به کم کردن آلودگی و ضایعات کمک می کرد. مرحله سوم قابل تحمل بود که برای شرکت های ضروری می شد که محصولات بی خطری را برای محیط بسازند چون آگاهی از این محصولات در حال افزایش است وقتی که مشتریان محصولات و تکنولوژی های کم خطرتری را برای محیط تقاضا می کنند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 GREEN MARKETING: CHALLENGES AND STRATEGY IN THE CHANGING SCENARIO
 The term Green Marketing came in the late 1980s and early 1990s, began in Europe in the early 1980s when certain products were found to be harmful to the environment and society as a whole. Consequently new types of products were created, called “Green product” that would cause less damage to the environment. According to Peattee (2001), the evolution of green marketing can be divided into three phases; first phase was termed as “Ecological” green marketing, to help solve the environment problems through remedies.

Second phase was ‘Environmental” Green Marketing with focus on clean technology that involved designing of innovative new products, when take care of pollution and waste issues. Third phase was “Sustainable” where it becomes essential for companies to produce environment friendly products as the awareness for such products in on the rise as customers are demanding eco-friendly products and technologies.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بازاریابی سبز : چالش ها و استراتژی در این وضعیت در حال تغییر
عنوان انگلیسی:  GREEN MARKETING: CHALLENGES AND STRATEGY IN THE CHANGING SCENARIO
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۸
سال انتشار : 2012 نشریه:   گراف – GARPH
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3186 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 546.42Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله:  مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم اجتماعی

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی GREEN MARKETING: CHALLENGES AND STRATEGY IN THE CHANGING SCENARIO

خرید ترجمه فارسی مقاله چالش ها و استراتژی بازاریابی سبز در وضعیت متغیر

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا