ترجمه مقالات الکترونیکترجمه مقالات برقترجمه مقالات کامپیوترترجمه مقالات مهندسی انرژی

دانلود ترجمه مقاله الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ شارژ خودرو هیبریدی

ترجمه فارسی مقاله الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ شارژ خودرو هیبریدی 

مقاله ترجمه شده الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ شارژ خودرو هیبریدی مربوط به رشته مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی انرژی و درباره ماشین های الکتریکی، الکترونیک، برق الکترونیک قدرت، الگوریتم و محاسبات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Real-Time Energy Management Algorithm for Plug-In Hybrid Electric Vehicle Charging Parks Involving Sustainable Energy

خرید ترجمه فارسی مقاله الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ شارژ خودرو هیبریدی 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ شارژ خودرو هیبریدی 
 در این مقاله، یک الگوریتم مدیریت انرژی آنی(RTEMA) برای یک پارکینگ شارژ متصل به شبکه در یک محیط تجاری/صنعتی توسعه داده شده است. پارکینگ شارژ مورد مطالعه شامل خودروهای الکتریکی متصل به شبکه (PHEV) ای با ابعاد و نسبت باتری مختلف و همچنین سیستم فتوولتائیک است. مدلهای آماری و پیش بین به عنوان مؤلفه های توسعه بافته RTEMA جهت مدل‌سازی عدم قطعیت های متنوعی از جمله توان PV، PHEVها، زمان ورودی، و انرژی در دسترس در باتری آن‌ها در زمان ورودی، توسعه داده شده اند. هدف از الگوریتم مدیریت انرژی توسعه داده شده، کاهش هزینه های روزانه شارژ PHEVها، کاهش تأثیر پارکینگ شارژ بر روی شبکه و کمک به شکل دادن به پیک منحنی بار است.

در نتیجه، مزایای پیاده سازی این RTEMA در میان مشتریان به اشتراک گذاشته شده و پارکینگ شارژ تمامی مشتریان را به عنوان بدنه اصلی شبکه توان و شبکه ac در نظر می گیرد. این ایده سبب کاربردی بودن مدلهای تجاری می شود. RTMA توسعه یافته از یک کنترل کننده فازی جهت مدیریت انرژی تصادفی ای که در باتری های PHEV در زمان ورودی به پارکینگ وجود دارد و زمان شارژ یا تخلیه آن استفاده می کند. توان به اشتراک گذاشته شده در میان PHEVها به صورت عملگرهای خودرو به خودرو، و سرویس خودرو به شبکه بین پارکینگ شارژ و شبکه اصلی ac شناخته می شوند.RTEMA توسعه بافته با استفاده از استاندارد باس سیستم IEEE-69 در سطوح و توزیع های مختلف شبیه سازی شده است. نتایج به دست آمده، موثر بودن و اعتبار RTEMA توسعه یافته را تأیید می کند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Real-Time Energy Management Algorithm for Plug-In Hybrid Electric Vehicle Charging Parks Involving Sustainable Energy
 In this paper, a real-time energy management algorithm (RTEMA) for a grid-connected charging park in an industrial/commercial workplace is developed. The charging park under study involves plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) with different sizes and battery ratings as well as a photovoltaic (PV) system. Statistical and forecasting models were developed as components in the developed RTEMA to model the various uncertainties involved such as the PV power, the PHEVs, arrival time, and the energy available in their batteries upon their arrival. The developed energy management algorithm aims at reducing the overall daily cost of charging the PHEVs, mitigating the impact of the charging park on the main grid, and contributing to shaving the peak of the load curve.

Hence, the benefits of implementing this RTEMA is shared among the customers, the charging park considering all customers as a bulk of power connected to the grid, and the ac grid. This makes it applicable for various business models. The developed RTEMA utilizes a fuzzy controller to manage the random energy available in the PHEVs’ batteries arriving at the charging park and their charging/discharging times, power sharing among individual PHEVs that is commonly known as vehicle-to-vehicle functionality, and vehicle-to-grid service between the charging park and the main ac grid. The developed RTEMA was simulated using the standard IEEE 69-bus system at different penetration and distribution levels. The obtained results verify the effectiveness and validity of the developed RTEMA.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ های شارژ خودرو هیبریدی با در نظر گرفتن انرژی پایدار
عنوان انگلیسی:  Real-Time Energy Management Algorithm for Plug-In Hybrid Electric Vehicle Charging Parks Involving Sustainable Energy
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۷
سال انتشار : 2014 نشریه:   آی تریپل ای – IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5179 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 7.78Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله: ماشینهای الکتریکی، الکترونیک، برق قدرت و الکترونیک قدرت، الگوریتم و محاسبات
مجله: نتایج ویافته ها در حوزه انرژی پایدار
دانشگاه: گروه مهندسی برق، دانشگاه نیویورک، ایالات متحده
کلمات کلیدی:  حداقل سازی هزینه شارژ، پارکینگ شارژ، فازی، نقاط تجاری یا صنعتی، سیستم فوتوولتائیک، مدیریت انرژی آنی، بارگذاری سیستم، پایداری ولتاژ.
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Real-Time Energy Management Algorithm for Plug-In Hybrid Electric Vehicle Charging Parks Involving Sustainable Energy

خرید ترجمه فارسی مقاله الگوریتم مدیریت انرژی آنی برای پارکینگ  شارژ خودرو هیبریدی 

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات برق با ترجمه فارسی

دانلود مقالات کامپیوتر با ترجمه فارسی

دانلود مقالات الکترونیک با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

دانلود مقالات مهندسی انرژی با ترجمه فارسی 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی کامپیوتر

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا