ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند
ترجمه فارسی مقاله بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : دانلود ترجمه مقاله بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند |
به نظر می رسد تناقضی در مورد بازاریابی ایمیلی وجود داشته باشد. از یک سو، در حال حاضر ایمیل یک شبکه ی ارتباطی بسیار مشهور و سودمند است. بنا بر گزارش میزان پاسخ انجمن بازاریابی مستقیم در سال ۲۰۱۲، میزان آر آی او (RIO=نرخ بازگشت سرمایه) ایمیل در فروش ها، ۲۸/۵ دلار آمریکا به ازای هر دلار مصرف شده، در مقایسه با ۷ دلار آمریکا از نامه ی مستقیم، باعث شده است که ایمیل، مقرون به صرفه ترین شکل بازاریابی مستقیم باشد ( شیف، ۲۰۱۲). ۴۰ برابر بهتر از فیسبوک و تویتر روی هم، مصرف کنندگان جدید به دست می آورد (آوفریتر و دیگران، ۲۰۱۴)، و تا سال ۲۰۱۶ نرخ رشد آن ۱۰ درصد به صورت سالیانه برآورد شده است (ون بوسکرک، ۲۰۱۱)، که اعلام می کند که بازاریابان این شبکه را تا چند سال آینده هم رها نخواهند کرد.
در همین حین، ایمیل های تجاری ناخواسته ی مخرب (اسپم ها) مقبولیت (هینونن و استرندویک، ۲۰۰۷) و عملکرد بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) را (فدما، ۲۰۱۰) کاهش داده است، نرم افزار فیلترینگ ایمیل های مطلوب را نیز متوقف می کند ( پاولو و دیگران، ۲۰۰۸) ، و پیشبینی می شود که تا سال ۲۰۲۰، یک شبکه ی ارتباطی جدید جایگزین ایمیل شود (برندون، ۲۰۱۵). |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Email marketing in the era of the empowered consumer |
There seems to be a paradox related to email marketing. On the one hand, email is currently a very popular and profitable communication channel. According to the Direct Marketing Association’s 2012 Response Rate Report, ROI of email was 28.50 USD in sales per dollar spent, compared to 7 USD of direct mail, making email the most cost-effective direct marketing channel (Schiff, 2012). It is 40 times better at acquiring new customers than Facebook and Twitter combined (Aufreiter et al., 2014), and its’ growth rate is estimated to be 10% annually up to year 2016 (VanBoskirk, 2011), suggesting that marketers will not abandon the channel within the next few years either.
At the same time, intrusive unsolicited commercial email (spam) has decreased the acceptance (Heinonen and Strandvik, 2007) and performance of email marketing (FEDMA, 2010), filtering software block also desired emails (Pavlov et al., 2008), and it is predicted that a new communication channel will replace email by 2020 (Brandon, 2015). |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند شده |
|
عنوان انگلیسی: Email marketing in the era of the empowered consumer |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20 |
سال انتشار : 2016 | نشریه: امرالد – Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 264 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 823.71Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات |
|
مجله: مجله تحقیقات در بازاریابی تعاملی – Journal of Research in Interactive Marketing | |
دانشگاه: دانشکده اقتصاد تورکو، دانشگاه تورکو، فنلاند |
|
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.