نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

تبدیل pdf فارسی به word بدون نرم افزار و بهم ریختگی

تبدیل رایگان و آسان فایل pdf فارسی به word

بانک دانلود پایان نامه

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

.

.

روش اول: تبدیل فایل pdf به word با استفاده از گوگل کروم:

تبدیل فایل های PDF فارسی به WORD بدون استفاده از نرم افزار روشی است که فقط از مرورگر سیستم خود استفاده می نمایید و نیازی به نرم افزار ندارد. این روش طی چند مرحله ساده انجام می شود. مراحل کار بصورت زیر است:

چک کنید، فایل PDF فارسی مورد نظر بصورت فرمت متن یا فرمت عکس است. زیرا بعضی PDF های فارسی منتشر شده، به جای متن حاوی عکس هایی از نوشته ها می باشند که در اینصورت این روش چاره ساز نیست.

فایل PDF فارسی مورد نظر را با استفاده از Drag & Drop یا کشیدن در مرورگر Chrome باز نمایید یا  بر روی فایل پی دی اف کلیک راست نموده سپس از گرینه open with برنامه کروم را انتخاب نمایید.

پس از گشودن فایل PDF فارسی به طریق دلخواه در مرورگر کروم، می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود. متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD کپی نمود.

 

روش دوم: تبدیل PDF به Word توسط سایت آنلاین:

یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:

وب سایت Smallpdf: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی!

https://smallpdf.com/pdf-to-word

Online2 pdf: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی convert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.

https://online2pdf.com/

.

.

مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه و پروژه
آموزش نگارش پروپوزال
دانلود رایگان پروپوزال
آموزش گام به گام نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه ( نمونه پایان نامه )
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
نحوه ایجاد فهرست خودکار برای پایان نامه در word
نحوه شماره گذاری صفحات ورد از صفحه دلخواه
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
روش ثبت پایان نامه در سایت ایران داک
روش جستجو پایان نامه و مقاله در سایت ایران داک
نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک و گزارش پیشینه پژوهش
راه حلی برای تکراری نبودن موضوع پایان نامه
دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
دانلود رایگان نمونه پاورپوینت آماده برای دفاع کارشناسی ارشد
راهنمای دفاع از پایان نامه
آموزش Excel
آموزش word
آموزش powerpoint

PDF, فارسی به Word ,تبدیل pdf فارسی به word بدون بهم ریختگی ,تبدیل pdf به word فارسی آنلاین ,تبدیل رایگان pdf به word ,نرم افزار تبدیل pdf به word با پشتیبانی زبان فارسی ,تبدیل pdf به word در ویندوز ۱۰ ,تبدیل فایل pdf به word فارسی آنلاین بدون بهم ریختگی ,تبدیل pdf به word ساپورت فارسی آنلاین رایگان ,تبدیل pdf به word اندروید , تبدیل پی دی اف به ورد ,تبدیل پی دی اف به ورد ,تبدیل پی دی اف به ورد آنلاین ,تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی ,تبدیل پی دی اف به ورد اندروید ,ربات تلگرام تبدیل پی دی اف به ورد ,تبدیل پی دی اف به ورد در آفیس ۲۰۰۷ ,تبدیل پی دی اف به ورد با گوگل درایو ,تبدیل pdf به word در ویندوز ۱۰ ,تبدیل آنلاین ورد به پی دی اف بدون تغییر فونت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا