ترجمهترجمه مقالات پزشکی

دانلود ترجمه مقاله اختلال کم توجهی ، بیش فعالی

ترجمه مقاله اختلال کم توجهی ، بیش فعالی

اختلال کم توجهی ، بیش فعالی

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله اختلال کم توجهی ، بیش فعالی اینجا کلیک نمایید

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله اختلال کم توجهی ، بیش فعالی ” بدین شرح است:

گاهی اوقات، ممکن است در نشستن هم مشکلاتی داشته باشیم  و رفتارهای انگیزسی خود را کنترل کرده و به آن ها توجه کنیم.  برای بعضی از افراد این مشکلات آنقدر فراگیر و دامنه دار هستند  که این مشکلات، در زندگی شان شامل خانه، تحصیل، اجتماع و کارشان، تاثیر گذار می باشند.
باید توجه داشته باشیم که اختلالات کم توجهی، بیش فعالی، یکی از شرایط عصبی- بیولوژیکی در افراد می باشد که ۵۸ % کودکان محصل را تحت تاثیر قرار می دهد که نشانه هایش در دوران بلوغ به ۶۰ درصد موارد می رسد (یعنی ۴ درصد در دوران بلوغ بیشتر می شود). مشخصه آن  پایین آمدن سطح تمرکز، انگیزه و فعالیت بیش از حد می باشد.
اگر چه افرادی با این اختلالات ممکن است بتوانند در زندگی موفق باشند اما بدون تشخیص و درمان مناسب، اختلالات کم توجهی، بیش فعالی ؛ ممکن است عواقب جدی تری را به دنبال داشته باشند که شامل عدم موفقیت تحصیلی، استرس و پریشانی در خانواده، افسردگی، مشکل در ارتباط بر قرار کردن، مصرف مواد مخدر، خجالتی بودن،  ریسک صدمات اتفاقی و شکست کاری می باشند. بنابراین تشخیص زود هنگام و درمان آن اهمیت زیادی دارد.
 علوم پزشکی در سال ۱۹۰۲ دانش آموزانی را که دارای بی انگیزه گی، عدم تمرکز و فعالیت های غیر طبیعی داشتند را مورد بررسی قرار داد تا آن زمان به این اختلال نام های زیادی را نسبت می دادند نام هایی مثل اختلالات مغزی- کو دکانی با عکس العمل شدید و اختلال عدم تمرکز به دلیل جنب و جوش و عدم جنب و جوش فرد. به دنبال انتشار ویرایش چهارم کتاب بررسی و تشخیص اختلالات این مشکل به نام اختلالات کم توجهی، بیش فعالی نام گذاری شد. نام کنونی نشان دهنده اهمیت قدرت تمرکز در این اختلال  و همچنین مشخصه های دیگر این اختلال مانند بی انگیزه گی و فعالیت های بیش از اندازه در فرد می باشد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: The Disorder Named ADHD
عنوان فارسی مقاله: اختلالاتی به نام کم توجهی، بیش فعالی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۱

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا