دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری

دانلود رایگان ترجمه مقاله ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله رشته مدیریت

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری ” بدین شرح است:

نقش فروش به صورت فزاینده ایی مورد تحلیل وبررسی قرار گرفت در برنا مه ریزی های مدیریت کسب وکار و موضوع اصلی واقع شد.هنوز هم فوت و فن فروش به عنوان دغدغه کسب وکار مورد تحقیق و بررسی است. اطلاعات کمی در نحوه اجرایی کردن استراتژی قروش و نحوه تاثیرآن بر عملکردها در دست است در حالیکه در موفقیت شرکت بیار مهم است. این تحقیق که حاصل پرسش و پاسخ از ۸۱۶فروشنده و کارفرما و ۳۰ سازمان است و انواع سازمانهای کاریابی است به روشنی تاثیر زنجیر وار فوت و فن فروش به عنوان یک متغیر سازمانی در بهبود میزان فروش تک تک فروشندگان را به تصویر می کشد.

مستنداتی وجود دارد که روشهای ,فروش شرکتها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر مقدار فروش آنها تا ثیردارد .علاوه بر این ابعاد استرای های فروش به صورت منحصر فردی بر عملکرد غروشنده تاثیر می گذارد.از سه وجه استراژی فروش که مورد مطالعه قرار گرفت تنها قطعه بندی ,مستقیما بر فروش فروشنده تاثیر می گذارد. اولویت بندی و مدلهای فروش با تحت تاثیر قرار دادن مشتری مداری و ارزش اساسی فروش به صورت غیر مستقیم بر فروش فروشنده تاثیر دارد , این نتایج منجر به پیامدهای عملی برای
اجرای موثر استراتژی فروش در بازارهای کسب و کاراست.

The role of selling has become increasingly analytical and it is a central topic on senior management’s agenda in business markets. Still, sales strategy remains an under-researched topic in the business-to-business marketing domain. Very little is known about how to implement it effectively or about the mechanisms of how sales strategy affects performance, despite its apparent importance for firm success. Drawing on a large-scale sample of 816 salespeople and directors from 30 sales organizations, and employing multilevel structural equation modeling, this study sheds light on the chain of effects that transforms sales strategy as an organizational variable into selling performance captured on the individual salesperson level.

The findings demonstrate that a firm’s sales strategy is related to market performance and affects salesperson selling performance both directly and indirectly. Further, the results show that each sales strategy dimension affects salesperson performance in a unique way. Of the three dimensions of sales strategy studied, only segmentation directly impacts salesperson selling performance. Prioritization and selling models impact salesperson performance indirectly, via their impact on customer orientation and value-based selling. These results lead to actionable implications for the effective implementation of sales strategy in business markets.

Keywords
Sales strategy; Strategy implementation; Customer orientation; Value-based selling; Multilevel modeling

—————–
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین:  How sales strategy translates into performance: The role of salesperson customer orientation and value-based selling

فرمت مقاله لاتین: pdf

عنوان ترجمه شده فارسی :  چگونه علوم فنون فروش را عملی کنیم:ارزش پایه ایی فروش و نقش محوری فروشنده و مشتری

 .
.
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا