دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله انتقال شور کارآفرینی به کارمندان

دانلود رایگان ترجمه مقاله انتقال شور کارآفرینی به کارمندان

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله انتقال شور کارآفرینی به کارمندان ” بدین شرح است:

ریشه اکثرتحقیقات صورت گرفته بر اثر قوی توانایی بالقوه موفقیت افراد با انگیزه، تاکید می نماید .به عنوان مثال، هیجان مثبت (عاطفه ) می تواند انگیزه ای را ایجاد نماید که منجر به شناخت موفقیتهای تازه شود.

(بارن ۲۰۰۸)، و خلاقانی که با شرط بندی، مقاومتر و متکبرتر می شوند و بدین شکل،هر چه بیشتر،جذب فعالیتهای ریسک پذیرشان می شوند که نتایج کلیدی این خطرپذیری را به همراه دارد (کاردن,وینسنت،سینگ ودرن وسک در مقاله ) .از دیدی گسترده تر، افراد دارای پشتکار، بیشتر به موفقیت می اندیشند تا آنهاییکه نه در فرهنگستانند و نه در حال کار عملی (مثال :با ام ولوک ۲۰۰۴, کاردن، زیتما, ساپارتیو, ماترن ودیویس ۲۰۰۸)، (مثل :موزس ۲۰۰۱) چانگ (۲۰۰۱:۱۰۶) میگوید که احساس قوی با تاثیری بیشتر، ما را وادار به کار سخت تر می نماید که باعث توجه هر چه بیشترمان به تلاشمان می گردد، بنابراین آسان و دلپذیر می شود.

هنوز هم انگیزه به تنهایی کار نمی کند, فکر موفق شدن و مدیریت کارمندان نیز از عوامل حیاتی تاثیرگذار بد موفقیت ریسکهای صورت پذیرفته می باشد (بارن وهنان،۲۰۰۲,دشپاند وگلهار ۱۹۹۴,هربنی وگراتکو,۱۹۹۰).بدنه رو به رشد مکتوبات درمورد مدل های جایگزین مدیریت منابع انسانی،تاحدی محکم شده است (مثل :بارن،بورتون وهنان،۲۰۰۳,۲۰۰۲,۱۹۹۶, هنمن وتانسکی وکمپ،۲۰۰۲,۲۰۰۰) این تحقیق، پیشنهاد می کند که بهبود موثر را می توان توسط غنی سازی عملکرد های HR, همچون جذب و بازآموزی با استعدادهای کلیدی، ایجاد مراکز مناسب وتوسعه کارمندان از طریق آموزش، بهبود بخشید (باربر، وسن، روبرسون وتیلر ۱۹۹۹) (گراهام، مورای وآموسو ۲۰۰۲) (چندل ومکوای ۲۰۰۰) .

در صورتی که این انگیزه های هدفمند، سازمان یابند و کارمندان هم قدم در راه پیشرفت بگذارند، این امر نتیجه می دهد. بطور کلی، ما میدانیم که تجربیات موثر در مسیر, شدت و مقاوت رفتار کارمندان، اثر می گذارد.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Is passion contagious? the transference of entrepreneurial passion employees

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی :  شور و شوق است مسری است؟ انتقال شور کارآفرینی به کارمندان

رشته: مدیریت

 .
.
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی
.
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا