ترجمهترجمه مقالات اقتصادترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تاثیر رفتار فروش اخلاقی از راه تئوری هزینه مبادله

دانلود ترجمه مقاله تاثیر رفتار فروش اخلاقی از راه تئوری هزینه مبادله

تاثیر رفتار فروش اخلاقی از راه تئوری هزینه مبادله

 

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله تاثیر رفتار فروش اخلاقی از راه تئوری هزینه مبادله اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  ترجمه مقاله تاثیر رفتار فروش اخلاقی از راه تئوری هزینه مبادله ” بدین شرح است:

در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد  مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.
کلید واژه ها: رفتار فروش اخلاقی ,مزیت اعتماد, رضایت مشتری, وفاداری مشتری
مقدمه:
در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه  بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات کسب و کار شناخته می شود.
در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین، ۱۹۹۲). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، ۲۰۰۲). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.
.

مشخصات مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal
عنوان فارسی مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
سال انتشار مقاله  ۲۰۱۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۰ صفحه با فرمت pdf
تعداد صفحات ترجمه مقاله ۲۰ صفحه با فرمت word به صورت تایپ شده با قابلیت ویرایش
رشته های مرتبط با این مقاله  مدیریت و اقتصاد
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت بازرگانی ، مدیریت اجرایی ،بازاریابی
مجله مربوطه  مجله مطالعات بین المللی مدیریت (The Journal of International Management Studies)
دانشگاه تهیه کننده   گروه بین المللی تجارت و کسب و کار، تایوان
کلمات کلیدی این مقاله  رفتار فروش اخلاقی، مزیت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
رفرنس دارد
نشریه  jims journal
.
.
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا