ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله بررسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند
ترجمه فارسی مقاله بررسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Brand personality factor based models: A critical review |
خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند |
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بررسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند |
شخصیت برند به مفهوم مهم فزاینده ای درون تئوری برند تبدیل گردید و تحقیق مبتنی بر فاکتور یک روش بی نهایت بکاررفته در مطالعه شخصیت برند می باشد . در انجا انتقاداتی در مورد بعضی جنبه های مدل های فاکتوراولیه وجود دارند و به تکامل و بهبود در روش های بکاررفته در توسعه مدل فاکتور منجر می گردد . بنابراین ، بعضی مشکلات باقی می مانند که بایستی هنوز مورد رسیدگی قرار گیرند و اینها یک سری پرسش ها را در مورد این موضوع بر می انگیزند که چه چیزی به طور دقیق مدل های فاکتور را می سنجند .
این مقاله یک سری مشکلات سردرگمی های مقوله ، تغییرات مصداق حوزه و مشکل انتخاب توصیف گر را معرفی نموده و توصیف می نماید . مقاله در انجام این کار انتقادات فعلی روش ها در تحقیق فاکتور شخصیت برند را توسعه می دهد و پرسش هایی را در مورد صحه گذاری مدل های مبتنی بر فاکتور جدید بر می انگیزد . مقاله با پیشنهادی نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت برند مدل هایشان و مفهوم شخصیت برند را از نو ارزیابی می کنند و آن شخصیت برند به ریشه هایش در روش های برنامه ریزی کیفیتی برمی گردد . |
بخشی از مقاله انگلیسی : |
ABrand personality factor based models: A critical review |
Brand personality has become an increasingly important concept within brand theory and factor based research is the method most widely used in the study of brand personality. There have been critiques of some aspects of early factor models, leading to an evolution and improvement in the methods used in factor model development. However, several problems remain which have yet to be addressed, and these raise questions about what exactly the factor models are measuring. This paper introduces and explains the problems of category confusions, domain meaning shifts, and the descriptor selection problem.
In doing so, the paper extends existing critiques of the methods in brand personality factor research, and raises questions about the validity of current factor based models. The paper concludes with a recommendation that brand personality researchers re-evaluate their models and the brand personality concept, and that brand personality returns to its roots in qualitative projective methods.
|
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند: بررسی انتقادی | |
عنوان انگلیسی: Brand personality factor based models: A critical review |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۱ |
سال انتشار : ۲۰۱۲ | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : ۷۸۶۴ | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 658.85Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار،بازاریابی، مدیریت بازرگانی | |
مجله: مجله بازاریابی استرالیایی – Australasian Marketing Journal | |
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشگاه اوتاگو، دانیدین، نیوزیلند |
|
کلمات کلیدی: شخصیت برند، روش تحقیق فاکتور، ارزیابی انتقادی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Brand personality factor based models: A critical review |
خرید ترجمه فارسی مقاله بررسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |