ترجمهترجمه مقالات اقتصادترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله نقشه استراتژی برای بازاریابی مستقیم

ترجمه مقاله نقشه استراتژی برای بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله نقشه استراتژی برای بازاریابی مستقیم اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله نقشه استراتژی برای بازاریابی مستقیم ” بدین شرح است:

بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود.
کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی, یادگیری تقویتی, استراتژی بازاریابی مستقیم, مدیریت ارتباط با مشتری, نقشه استراتژی های بازاریابی
مقدمه :
بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند.

 .

مشخصات مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی
عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing
عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
سال انتشار  ۲۰۰۹
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۹ صفحه با فرمت pdf
تعداد صفحات ترجمه مقاله ۲۳ صفحه با فرمت word به صورت تایپ شده با قابلیت ویرایش
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله بازاریابی ، مدیریت استراتژیک ،مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی
مجله  سیستم های مبتنی بر دانش (Knowledge-Based Systems)
دانشگاه  دانشکده کسب و کار، موسسه علوم و صنعت پیشرفته کره (KAIST)، کره جنوبی
کلمات کلیدی  تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۰۹۵۰-۷۰۵۱
رفرنس دارد
نشریه الزویر – Elsevier
.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا