دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله نوار مغناطیسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله نوار مغناطیسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله کامپیوتر

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  ترجمه مقاله نوار مغناطیسی ” بدین شرح است:

نوارگردان های مغناطیسی برای کامپیوترها شبیه به نوار گردان ها در یک سیستم استریو است. روی کامپیوترها انها می توانندب ا نوعی چرخ باز شوند .روی کامپیوترهای بزرگ یا نوعی کاست به طور نمونه استفاده می شود و روی ریز کامپیوترها و کامپیوترهای متوسط.

در یک استریوموزیک روی نوار ذخیره شده است و امادر یک کامپیوتر اطلاعات به صورت بیت ذخیره شده است. سود بزرگ نوارها در مقایسه با دیسک ها قیمت انها است. نوارها در بابت نسبت به دیسک ها خیلی کم خرج تر هستندعیب نوارها نسبت به دیسک ها دستیابی ترتیبی انها است وبنابراین انها کندتر از دیسک ها هستند.اگر شما نیاز دارید اطلاعات زیادی نزدیک ابتدای یک نوار باشندهد خواندن و نوشتن در اخر نوار واقع می شود و شما باید نوار را برگردانید به ترتیب گذرنده روی هم رفته اطلاعات در مابین است.

روش دستیابی برای نوار مغناطیسی در مقابل دیسک انالوگ به کاست استریو در مقابل با صدای دیسک فشرده است شما می توانید تغییر دهید انتخاب روی یک دیسک فشرده را خیلی سریعتر از روی یک کاست چون روش دستیابی این چنین است چون روش دستیابی کند است.نوارها معمولا برای پشتیبانی یا نگهداری یا ضبط استفاده می شود.
به طور نمونه نوارهاظرفیت بین ۱۰تا۱۰۰ گیگایابت را پشتیبانی می کنند

ماوس که روی یک میز تحریرحرکت داده می شودیک دستگاه ضروری است که یک دسته نگهدارنده ی ساده ی دسته ورودی است. به عنوان مثال ماوس روی میز تحریر متحرک است ان یک پیکان کوچک روی صحنه نمایش کامپیوتر دارد که همانند اشاره گر است شما می توانید ماوس را با اشاره کردن پیکان در انتخاب دستورات یا اشیا روی صحنه نمایش حرکت دهید.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: magnetic tape

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی :  نوار مغناطیسی

رشته: مدیریت

 .
.
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی
.

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا