ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند

ترجمه فارسی مقاله افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند

مقاله ترجمه شده افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Developing new products with knowledge management methods and process development management in a network

خرید ترجمه فارسی مقاله افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند
 در هنگام مدیریت مسئله توسعه محصول جدید (NPD)، شرکت برای باقی ماندن در صنعت، نیازمند همکاری یا رقابت با شرکای استراتژیکی اش در شبکه می باشد. این مقاله ابتدا راجع به عوامل کلیدی موفقیت (CSF) NPD در شبکه بحث کرده و سپس با استفاده از روش تحلیل عاملی و روش دلفی، ۳۷ CSF را درون ۱۰ آیتم در سه گروه ساده می کند. اگرچه فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) با تعمیم قضاوت ذهنی متخصصین قابلیت رسیدگی به مسائل مدیریتی NPD را دارد، اما قادر به رسیدگی به روابط میان فاکتورها یا قضاوت انسانی مبهم و معمولاً غیر دقیق نمی باشد.

به منظور جبران این کمبود، فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) به همراه تحلیل حساسیت، به جای روش مشهور AHP فوزی به کار گرفته شد و شرکت با استفاده از این مدل می تواند ارزیابی های دقیقی انجام دهد. اما بین توسعه محصولات جدید با شرکای استراتژیک در شبکه، با کارایی و اثربخشی رابطه مثبت و با نوآوری رابطه منفی وجود دارد. برای اینکه شرکت قادر به ارائه عملکردی موثر، کارآمد و نوآورانه باشد، مدیریت چرخه حیات محصول (PLM) من جمله مدیریت شبکه مناسب (KM) و مدیریت توسعه فرایند برای اجرای آمیزه NPD انتخاب شده، توصیه شده است. سپس برای تشریح اثربخشی روش و مدلهای پیشنهاد شده، کارت امتیاز متوازن (BSC) با استفاده از ANP و تحلیل حساسیت توصیه شده است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Developing new products with knowledge management methods and process development management in a network
 When managing the problem of new product development (NPD), a firm needs to cooperate with or compete with its strategic partners in a network to survive in the industry. This paper first discusses the critical success factors (CSF) of NPD in a network, and then simplifies 37 CSFs into 10 items within 3 groups by factor analysis and Delphi method. While analytic hierarchy process (AHP) is capable of dealing with the NPD managerial problems by generalizing subjective judgment of experts, it cannot deal with the inter-relationship among factors or the usually imprecise and vague human judgment.

To compensate this deficiency, analytic network process (ANP) incorporated with sensitivity analysis, instead of the popular fuzzy AHP model, is proposed, and a firm can make a decisive evaluation by applying the model. However, developing new products with strategic partners in a network is positively associated with efficiency and effectiveness and negatively with innovation. In order to lead a firm to operate efficiently, effectively and innovatively, the product lifecycle management (PLM) including suitable knowledge management (KM) and process development management is advised for the execution of the selected NPD mix. Balanced scorecard (BSC) using ANP with sensitivity analysis is then suggested to demonstrate the effectiveness of the proposed procedure and models.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: توسعه محصولات جدید با روشهای مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند در شبکه
عنوان انگلیسی:  Developing new products with knowledge management methods and process development management in a network
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۴
سال انتشار : 2008 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4016 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.50Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله: کامپیوترها در صنعت
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه Tsinghua، گروه مدیریت فناوری اقتصاد، پکن، چین
کلمات کلیدی:  توسعه محصول جدید(NPD)، فرایند تحلیل شبکه ای(ANP) مدیریت چرخه حیات محصول (PLM)، مدیریت دانش (KM)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Developing new products with knowledge management methods and process development management in a network

خرید ترجمه فارسی مقاله افزایش تولیدات جدید با مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا