دانلود ترجمه مقاله جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی
ترجمه فارسی مقاله جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Upstream social marketing strategy |
خرید ترجمه فارسی مقاله جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی |
مقاله حاضر یک رویکرد سازمانیافتهای را برای مدیران بهمنظور توسعه استراتژیهای بازاریابی اجتماعی ارائه میدهد که بازارهای سیاسی و جریان تصمیمگیری را هدف قرار داده است. همچنین یک مدل مفهومی کاربردی و فرایند پنج مرحلهای برای یک جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی بر اساس بازاریابی رابطهای یکپارچه (IMC) ارائهشده است. مفاهیم بازاریابی رابطهای یکپارچه (IMC) در حوزه بازاریابی اجتماعی و همچنین مراحل ویژهای برای ایجاد استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC تعریفشده است؛ که دربرگیرنده پژوهش در مورد مخاطبان هدف، تعیین، گزینش کانال و یکپارچگی، ایجاد پیام استراتژیکی، و ارزیابی و کنترل (نظارت) است.
یکی از ویژگیهای اصلی و تازه مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC، هدفگیری همزمان جریانات مخالف تصمیمگیرنده و مخاطبین مخالف بالقوه بیرونی بهمنظور یکپارچهسازی و افزایش اثربخشی گروهی است. یک رویکرد IMC برای جریان بازاریابی اجتماعی رضایت، پیغامهای متقاعدکننده بهویژه برای گزینش کانالهای چندگانه، رویکرد چند مخاطبی برای ایجاد پیام و گزینش کانالهای ایجادکننده سینرژی را به ارمغان میآورد تا تأثیر بالقوهای بر روی جهتگیری تصمیمها و سیاستگذاران بگذارد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Upstream social marketing strategy |
This article provides an organized approach for managers to develop social marketing strategies that target upstream decision and policy makers. A conceptual application model and five-stage process is presented for an upstream social marketing strategy based on integrated marketing communications (IMC). IMC concepts are described in the context of social marketing, as well as specific stages for creating an IMC social marketing strategy; these include target audience research and determination, channel selection and integration, strategic message creation, and measurement and control.
A central and novel feature of the IMC social marketing strategy model is the simultaneous targeting of an upstream decision maker and influential peripheral (upstream) audiences in order to triangulate and increase campaign effectiveness.An IMC approach to upstream social marketing ensures consistent, persuasive messages specifically crafted for the selected target audiences and coordinated through precise channels to maximize impact. This multi-channel, multi-audience approach to message creation and channel selection produces synergies that increase the potential to influence an upstream decision/ policy maker. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی: رویکرد یکپارچه بازاریابی رابطه ای |
|
عنوان انگلیسی: Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۷ |
سال انتشار : 2017 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6835 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 816.99Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت استراتژیک، بازاریابی و استراتژی | |
مجله: افق کسب و کار – Business Horizons | |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه کلرادو، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: استراتژی بازاریابی، بازاریابی جهتگیری، بازاریابی یکپارچه، ارتباطات، مخاطبین بالقوه، پیامرسانی، بازاریابی اجتماعی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Upstream social marketing strategy |
خرید ترجمه فارسی مقاله جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.