ترجمه مقالات جهانگردی

دانلود ترجمه مقاله اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید

ترجمه فارسی مقاله اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید

مقاله ترجمه شده اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید مربوط به رشته گردشگری و توریسم و درباره برنامه ریزی توریسم و مدیریت گردشگری می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The impact of event advertising on attitudes and visit intentions

خرید ترجمه فارسی مقاله اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید
 این تحقیق اثرات تبلیغ رویداد بر نگرشها و مقاصد بازدید در شهزهای میزبان رویداد بررسی می کند.در این تحقیق یکصدو نودو دو نمونه گردآوری شد. به منظور آزمایش اولین و دومین مجموعه از فرضیه ها از آنالیز چندمتغیره عامل ۲×۲ واریانس (MANOVA) استفاده شد و برای بررسی آخرین فرضیه از آنالیز تک متغیره جداگانه واریانس (ANOVA) استفاده شد. تبلیغ رویداد تاثیر مثبتی بر نگرش افراد شهرهای میزبان نشان داد.همچنین سطوح مختلف شناخت افراد از شهر (معروف- ناشناخته) تاثیر معناداری بر نگرش آنها نسبت به شهر دارد.

با این وجود، اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش افراد نسبت به شهر در صورتی که شهر تا حدودی ناشناخته باشد بیشتر است.از این حیث یک شهر ناشناخته با گسترش تصویر شهری که از تبلیغ رویداد به عنوان ابزار ترویج استفاده می کند بیشتر از یک شهر خیلی معروف میتواند سود ببرد.در نهایت تناسب تصویر بر نگرش افراد نسبت به شهر میزبان رویداد تاثیر می گذارد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The impact of event advertising on attitudes and visit intentions
 This study examines the effects of event advertising on peoples’ attitudes and visit intentions toward event-hosting cities. One hundred and ninety-two samples were collected for this study. A 2 2 factorial multivariate-analysis of variance (MANOVA) was used to test the first and second set of hypotheses, whereas a separate univariate-analysis of variance (ANOVA) was run to test the last hypothesis. Event advertising was found to have a positive effect on people’s attitude toward the hosting cities. Also, people’s different levels of city recognition (well-know vs. unknown) significantly influence their attitudes toward the city.

However, the effects of event advertising on peoples’ attitude toward the city are greater if the city is relatively unknown. In this sense, an unknown city could benefit more than a wellknown city by improving the image of the city using event advertising as a promotional tool. Lastly, image congruence affects peoples’ attitude toward the event-hosting city

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: تاثیر تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید
عنوان انگلیسی:  The impact of event advertising on attitudes and visit intentions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۸
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8034 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 684.54Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی توریسم و مدیریت گردشگری
مجله: مجله مدیریت هتلداری و گردشگری – Journal of Hospitality and Tourism Management
دانشگاه: گروه توسعه اقتصادی و گردشگری، دانشکده تجارت، دانشگاه جنوبی می سی سی پی، هاتسیبورگ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: نگرش نسبت به شهر، تبلیغات رویداد، جشنواره فیلم، همگرایی تصویر، قصد بازدید از شهر
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The impact of event advertising on attitudes and visit intentions

خرید ترجمه فارسی مقاله اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید

 

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات جهانگردی ، گردشگری و توریسم با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا