ترجمهترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد – مقایسه اپل و مایکروسافت

ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد – مقایسه اپل و مایکروسافت

استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد – مقایسه اپل و مایکروسافت اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” دانلود ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد – مقایسه اپل و مایکروسافت  ” بدین شرح است:

این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین ابداعات موارد اپل و ماکروسافت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این مطالعه درک پیگیری مبتکرین استراتژی ها در تضمین سودهای حاصل از ابداعات بر اساس مدل سیکل عمری این نو آوری ها میباشد . این مطالعه یک چهارچوب روش شناختی را برای تحلیل موارد مورد مطالعه ارائه می دهد. این مطلب مورد بحث قرار می گیرد که توانایی ساخت یک استاندارد صنعتی و مشتریان مشمول، مبتکران را در ساخت بر تری رقابتی توانمند میسازد . این مطالعه درسهای مهمی را در مدیریت ابداع استرانژیک ارائه می دهد.
استراتژی فناوری, رقابت استاندارد, اپل, مایکروسافت, پلتفرم فناوری, مزایای رقابتی
۱٫ مقدمه:
رقابت برای دستیابی به مزیت رقابتی اغلب شامل  توانایی در ایجاد استانداردهای جدید برای کار داخلی محصولات و خدمات است. موارد کلاسیک مهم  از جنگ استاندارد عبارتند از Sony Betamax و Matsushita VHS در تجارت ویدئو کاست هاست (VCR)، رقابت استاندارد در میان بازیکنان مهم رویکرد عبوری، کارت هوشمند، MONDEX Multos، Proton word proton، ماکروسافت ویندوز برای کارت های هوشمند در صنعت کارت هوشمند و رقابت استاندارد اخیر بین HDDVD و Blu Ray در تجارت نمایشگر دیجیتالی مهم (DVD) میباشد. این مطالعه به درک استفاده از استراتژی های فناوری و رقابت برای ساخت استانداردهای فناوری در کمپانی های مبتکر، اپل و ماکروسافت می پردازد. تحلیل مورد مقایسه ای با استفاده از چهارچوب روش شناختی جدید با هدف دستیابی به مدیریت ابداعی صورت می گیرد. پس از بخش مقدمه فصل ۲ بازبینی را پیرامون مبتکری،  وفرایند آن ، روش پنج نیروی پورتر، استانداردهای فناوری و استراتژی و رویکرد های مدیریت ابداعات فناوری را ارائه می دهد. فصل ۳ روش شناختی جدیدی را برای ایجاد فرایند تحلیل رویکرد فناوری معرفی می کند. فصل ۴ فرایند تغییر فناوری در بخش های مختلف صنعتی را در تلاشی برای ایجاد پایه ای جهت درک بهتر تغییر فناوری اپل و ماکروسافت بر اساس سیکل عمری ابداعی ارائه می دهد. بخش ۵ استراتژی های فناوری اپل و ماکرسافت را برای دسترسی به مزیت رقابتی مورد تحلیل قرار می دهد. بخش ۶ اصول و ایده های انتزاعی قابل تعمیم را از تحلیلات موردی مورد بررسی قرار می دهد. فصل ۷ مقاله را با طرح درس هایی در مدیریت خلاقیت استرانتژیک از یافته ها نتیجه گیری می کند و برای تحقیقات آتی مسیرهایی را ارائه میدهد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft
عنوان فارسی مقاله: استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد- ابداع موارد مقایسه ای اپل و مایکروسافت.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۰

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا