ترجمهترجمه مقالات زیست شناسیترجمه مقالات صنایع غذایی

دانلود ترجمه مقاله تاثیر شکل علوفه بر قابلیت هضم گوساله هلشتاین

ترجمه مقاله تاثیر شکل علوفه بر قابلیت هضم گوساله هلشتاین

تاثیر شکل علوفه بر قابلیت هضم گوساله هلشتاین

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله تاثیر شکل علوفه بر قابلیت هضم گوساله هلشتاین اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله تاثیر شکل علوفه بر قابلیت هضم گوساله هلشتاین ” بدین شرح است:

شکل فیزیکی علوفه ممکن است به رشد سیرابی کمک کند که این خود ممکن است باعث افزایش وزن بدن، کاهش مواد موجود (DM) یا مصرف غذا، هضم غذا، و در نتیجه باعث سلامت لبنیاتی گوساله شود. هدف این تحقیق بررسی دو شکل متفاوت مصرف علوفه توسط روی رفتار، قابلیت هضم ظاهری، و رفتار تغذیه ای گوساله های جوان شود. ۲۰ گوساله ی نر هولستین(۴۶٫ ۸}۱٫ ۲kg) به صورت تصادفی علامت گذاری شدنداز بدو تولد با یکی از دو روش تغذیه ای در جایی که آنها را در معرض یک جیره غذایی پیچیده قرار می دهند (بر اساسیک مبنای DM) 90% تغلیظ پودر آغازی و هر یک از این دو تا (۱) ۱۰% به صورت درشت تکه شده (۳-۴cm)  یونجه (CRS؛  n=10( یا (۲) ۱۰% زمین عالی (۲ mm) علف یونجه (FN؛   n=10). به همه گوساله ها ۸ لیتر شیر جایگزین (MR؛  ۱٫ ۲ KG از DM) از بدو تولد؛ مقدار MR به طور پیشرونده کاهش پیدا کرد بعد از WK برای قادر ساختن از شیر گرفتن با اتمام هفته هفتم. مطالعه و بررسی تمام شد بعد از هفته هشتم. مصرف جیره مخلوط، MR، و آب روزانه کاهش پیدا کرد، و گوساله ها اضافه وزن پیدا کردند دو بار در عرض یک هفته. نمونه های غذا و پس مانده های آن در عرض هفته هفتم و هشتم برای بررسی محتوای تغذیه.
مصرف جیره مخلوط، MR ، و آب به صورت روزانه گزارش شد و گاوها دو بار در هفته وزن می شوند. نمونه های غذا و پس مانده های غذایی در هفته ۷ و ۸ برای ارزیابی های محتوی غذایی جمع آوری شدند. داده های رفتاری برای هر گاو برای مدت دو ساعت در طول هفته ۶ و ۸ام برای یک ارزیابی کلی هر حیوان ۲۸ ساعت در هفته مورد ارزیابی قرار گرفت. کلیه فضولات در طول هفته ۸ام برای تعیین قابلیت هضم جمع آوری شدند. گاو ها تغذیه شده با CRS در واقع DM  بیشتری نسبت به انوع  FNدارند.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Effect of physical form of forage on performance, feeding behavior, and digestibility of Holstein calves
عنوان فارسی مقاله: اثر شکل فیزیکی علوفه بر عملکرد، تغذیه رفتار و قابلیت هضم گوساله هلشتاین.
دسته: صنایع غذایی – زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۴

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا