دانلود ترجمه مقاله روش گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی
ترجمه مقاله روش گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی
دانلود رایگان :
————
چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی ” بدین شرح است:
با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.
مشخصات مقاله انگلیسی |
|
عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development – a conceptual framework | |
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی. | |
سال انتشار مقاله | ۱۹۸۰ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | ۸ صفحه با فرمت pdf |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده | ۱۵ صفحه با فرمت word |
رشته های مرتبط با این مقاله | علوم اقتصادی ،مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مدیریت فناوری اطلاعات ،مدیریت تکنولوژی ،سیاست های تحقیق و توسعه، استراتژی های توسعه صنعتی، نوآوری تکنولوژی و مدیریت دانش |
مجله مربوطه | سیستم های داده و مدیریت صنعتی (Industrial Management & Data Systems) |
دانشگاه تهیه کننده | دانشکده بازرگانی، دانشگاه فودان، شانگهای، چین |
کلمات کلیدی این مقاله | مدیریت دانش، توسعه محصول جدید |
شناسه شاپا یا ISSN | ISSN ۰۲۶۳-۵۵۷۷ |
نشریه | امرالد – Emerald |
در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک های زیر کلیک نمایید: