ترجمهترجمه مقالات اقتصادترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات کامپیوتر

دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید اینترنتی و خرید دوباره مشتری

ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید اینترنتی و خرید دوباره مشتری

ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید اینترنتی و خرید دوباره مشتری

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید اینترنتی و خرید دوباره مشتری اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید اینترنتی و خرید دوباره مشتری ” بدین شرح است:

در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات ۲۹۳ نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
واژه های کلیدی
خرید اینترنتی, کیفیت سیستم, کیفیت اطلاعات, کیفیت خدمات, رضایت مشتری, ارزش سودمندی خرید, ارزش خوشایندی خرید, قصد خرید دوباره
۱٫ مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. ۲۰۰۹ تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ ۶۵ میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که ۵٫۹۵ درصد تولید ناخالص داخلی کره  GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (۵٫۷۱%) و اتومبیل (۴٫۹۳٫۵%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی  در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد – فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۴۲

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا مقله انکلیسیFactors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention را برایم ارسال کنید بدم استاد قبل کرد ترجمه اش را بخرم از طریق سایت شما نتوانستم دانلود کنم مقاله انگلیسی را ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا