ترجمهترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات کامپیوترترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات

ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات

برون سپاری فناوری اطلاعات

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” دانلود ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات ” بدین شرح است:

علیرغم افزایش مستمر در فعایتهای برون سپاری فناوری اطلاعات در طیف جهانی ، درصد قابل توجهی از معاملات برون سپاری به عنوان معاملاتی ناموفق بخاطر برخی مسائل جدی مدنظر گرفته میشوند . در چین که روش های برون سپاری فناوری اطلاعات  هنوز هم در مراحل آغازین خود است ، این موقعیت از اهمیت و جدیت بیشتری برخوردار است. در مورد چگونگی انجام مذاکرات مناسب برای قراردادها و چگونگی گسترش این روابط ، دستورالعمل های سیستماتیکی وجود ندارد. در نتیجه یک روش پدید آمده از این بررسی ، موارد قرارداد یا ارتباطی را در برون سپاری موفق فناوری اطلاعات کشف کرده است . با این حال ، تلاش های محدودی در جهت بررسی اثرات ارتباط و قرارداد بر این موفقیت با یک نگاه یکپارچه انجام شده است .مطالعه کنونی به گسترش یک چارچوب تحقیقی استوار بر نظریه هایی درزمینه های اقتصادی و مدیریت و بازاریابی به منظور بررسی اثرات ارتباطی و قراردادی در این موفقیت  میپردازد. برای حمایت از این قضیه ، شواهدی از دو مورد تشریحی مطالعاتی انجام شده در هنگ کنگ و قاره چین جمع آوری شد . بررسی این مورد ها دلالت بر ابعاد قرارداد و ارتباط دارند . آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات  عمدتا از منافع فناوری نسبت به منافع استراتژیکی و یا اقتصادی مبادله یابی شده اند که شرکت های مشتری میتوانستند از ارتباط برون سپاری فناوری اطلاعات  بدست آورند . سهم قابل توجهی از این مطالعه در جهت نظریه سازی ، نگرش به پدیده برون سپاری فناوری اطلاعات  با یک مرور متوازن و بررسی های دقیق نظریه  میباشد . برای دست اندر کاران این تحقیق میتواند کمکی در رفع هر گونه شبه و تردیدی برای مدیران نسبت به بکارگیری همزمان ارتباط و قرارداد به عنوان یک مکانیسم دولتی در مدیریت معادلات برون سپاری فناوری اطلاعات  میباشد .
کلیدواژه: ارتباط, قرارداد, موفقیت برون سپاری, فناوری اطلاعات
۱٫ مقدمه:
 برون سپاری فناوری اطلاعات ، گواهی بر رشد مداوم به منظور پذیرش برجسته اش توسط کداک در ۲۰ سال پیش میباشد . با توجه به گزارش اخیر توسط گروه گارتنر، بازار جهانی برون سپاری فناوری اطلاعات از ۲۶۸ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۰۹ به ۳۲۵ میلیارد دلار آمریکا تا سال ۲۰۱۳ در نرخ رشد مرکب سالانه حدود ۵٪ افزایش مییابد . آسیا و اقیانوس آرام ، یکی از رهروان رشد در مقایسه با دیگر مناطق است . تنها در چین، بازار خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات ، یک رشد بسیار سریعی را از سال ۲۰۰۴ (با ۲۹٫۷ درصد نرخ رشد مرکب سالانه) بیان میکند و به ۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۱ خواهد رسید . واضح است که  روند برون سپاری در سراسر جهان با سرعت  قابل توجهی به اشکال مختلف در حال رشد میباشد . با وجود روند رشد سریع ، برون سپاری فناوری اطلاعات ، مملو از مشکلات و نرخ بالای شکست میباشد . جهان کامپیوتر گزارش داده که درصد کمی از روابط برون سپاری موفق در نظر گرفته شده و حداقل ۵۰ درصد از روابط برون سپاری فناوری اطلاعات در اوایل فسخ شد ه اند . نمونه های اخیر می توانند  از رابطه ناموفق بین JP مورگان چیس و IBM و بارکلیز و Accenture یافت شود.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Relationship, contract and IT outsourcing success: Evidence from two descriptive case studies
عنوان فارسی مقاله: موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات : شواهد از دو مورد تشریحی مطالعاتی.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر- مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۳۲

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا