ترجمه مقالات بانکداریترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند

ترجمه فارسی مقاله چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند -کیمیای کلان داده ها

مقاله ترجمه شده چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند مربوط به رشته مدیریت و درباره بانکداری و مدیریت منابع انسانی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی  Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?

خرید ترجمه فارسی مقاله چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند

بانک ها به طور کامل از پتانسیل داده های مشتری بهره برداری نکرده اند. “۶۰% موسسات مالی در شمال آمریکا معتقدند که تجزیه و تحلیل داده های بزرگ مزیت رقابتی مهمی را نشان می دهد و ۹۰% فکر می کنند که داده های بزرگ موفق ابتدایی برندگان آینده را تعریف مشخص خواهند کرد.” بانک ها در حال کشمکش با سود حاصل از افزایش حجم های داده ها هستند.بیش از ۷۰% مدیران بانکی در سرتاسر جهان می گویند که مرکزیت مشتری برای آنها مهم است. هرچند، رسیدن به مرکزیت مشتری بزرگتر نیاز به یک درک عمیق تر از نیازهای مشتری دارد. تحقیقات ما نشان می دهد که فقط ۳۷% مشتری ها معتقدند که بانک ها نیازها و اولویت های آنها را به اندازه کافی می فهمند (شکل ۱ را ببینید).

این حجم رو به افزایش و تنوع داده ها که بانک ها در مورد مشتری هایشان دارند ممکن است تعجب بر انگیز باشد. استفاده مکرر از کانال های موبایل و شبکه افزایش ثابتی را در تعداد تعاملات مشتری ایجاد کرده است و در نتیجه، حجم رو به افزایش داده های مشتری را ایجاد کرده است. هرچند، بانک ها فقط از بخش کوچکی از این داده ها برای ایجاد بینش استفاده می کنند که تجربه مشتری را افزایش می دهند. برای مثال، تحقیقات نشان می دهد که کمتر از نیمی از بانک ها اطلاعات خارجی مشتری ها را تجزیه تحلیل می کنند، مانند فعالیت های رسانه های اجتماعی و رفتار آنلاین آنها. علاوه براین، فقط ۲۹% درصدهای خدمات مالی مشترک مشتریان با بانک را تجزیه تحلیل می کنند، که یکی از سنجش های مهم ارتباط بانک با مشتری هایشان است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?
 Banks are Struggling to Profit from Increasing Volumes of Data 60% of financial institutions in North America believe that big data analytics offers a significant competitive advantage and 90% think that successful big data initiatives will define the winners in the future. More than 70% of banking executives worldwide say customer centricity is important to them1 . However, achieving greater customer centricity requires a deeper understanding of customer needs. Our research indicates that only 37% of customers believe that banks understand their needs and preferences adequately (see Figure 1).

This may be surprising given the increasing volume and variety of data that banks have about their customers. The frequent use of web and mobile channels has led to a steady increase in the number of customer interactions and, as a result, increasing volume of customer data. However, banks are only using a small portion of this data to generate insights that enhance the customer experience. For instance, research indicates that less than half of banks analyze customers’ external data, such as social media activities and online behavior. Further, only 29% analyze customers’ share of walleta , one of the key measures of a bank’s relationship with its customers2 .

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: کیمیای کلان داده ها: چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند؟
عنوان انگلیسی:  Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۱
سال انتشار : 2013 نشریه: 
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 325 رفرنس :
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.92Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری و مدیریت منابع انسانی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر  : بیشتر تصاویر ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی  Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?

خرید ترجمه فارسی مقاله چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا